♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 30 Disember 2011

Home » » Macam Kasut CINDERELLA Ke???

Macam Kasut CINDERELLA Ke???

Assalamualaikummm Semua....


Cantik tak kasut kat atas ni??? cantikkan.. hahaha perasaan betul saya ni. sebenarnya dah lama teringin nak membeli kasut warna putih, sebab dah jemu selalu sangat beli kasut warna hitam dan coklat... kali ni sajelah beli warna lain sikit.. Ade rezki lebih sikit bulan ni tu membeli kasut, bukan setiap bulan membeli pun... dan bukan selalu pakai pun kasut macam ni.. kalau ade mesyuarat atau hal² yang memerlukan formal dan berpakaian kemas barulah saya pakai......



Tapi.. hubby kate macam kasut pengantin iyer ker??? iyer ker macam kasut pengantin, kite rasa biaser jer.. hubby kate iyer bukan macam kasut pengantin jer.... macam kasut cinderella pun iyer jugak... huahuahuahua... dah lah amir dengar masa tu siap gelakkan ibu tau... sabooo jerlah.....

Yang sebenarnya beli kasut ni daripada katelog, jadi tak perasanlah pulak rupanya ade macam kain net kat tepi kasut tu hihihihi... memang lain daripada yang lain.. tergamam pun iyer... tapi ok jugak takde lagi koleksi macam ni hihihihi.....



Ni pandangan daripada sisi pulak dalam katelog kalau tak salah tinggi kasut cuma 1 ½ inci jer.. tapi bile dapat boleh tahan tinggi jugak, amir dah besar ni dah oklah sikit pakai kasut tinggu kalau dulu masa dia kecik² saya pakai selipar jer nak kemana² hihihihihi.......

Tapi bila hubby kate macam pengantin dan cinderella macam malu pulak nak pakai.. silap² bagi kat adik jer.. kasut ni bagi sebagai hadiah bestday dia awal tahun depan... tak lama pun lagi.. tengoklah nanti macam mana. (^__^)

2 ulasan:

fieda berkata...

uii..mmg mcm kasut kawin..

Cikpuan rara berkata...

ada lah sket2 mcm kasut penantin.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...