♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 21 Disember 2011

Home » » Kemeriahan Awal HARi KRiSMiS Di JUSCO

Kemeriahan Awal HARi KRiSMiS Di JUSCO

Assalamualaikumm Semua.....

Mesti ramai yang dah berkunjung kat JUSCO kan... kalau pergi sekarang ni memang terasa kemeriahan macam bercuti kat negara salji jer masuk JUSCO dah tak macam masuk pasaraya.. lagi² kat ruang legar dia.. ade hiasan  snoworld globe, pokok krismas, patung² dan macam² lagi deko....

Kebetulan kami 3 beranak berkesempatan nak pergi, masa tu abang apis datang (abg apis tu panggilan amir, apis ni anak akak ipar)... saya kene jadi pengasuh/bibik sementara lah ni sebab mam dia kene rewang daripada boring.. kami bawaklah budak² ni pergi JUSCO...








Budak² ni kalau bawak berjalan memang sukekan... pergi masuk playground sampai xmoo keluar.. dah lapar barulah mereka nak keluar.. jenuh pujuk....

2 ulasan:

NURULHANIF berkata...

hr ni ada kusco kad kat maluri.. :)

QasehnyaRania berkata...

akak. ni jj kat mana ni>
saya pon ada pic kat jj.time krismas gak. hhi

*akak, saya keja. masa kat jb je sya jadi bbysitter sekejap. jgn keliru ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...