♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 29 Disember 2011

Home » » Hanya Sekeping Roti Telur Dan Milo Panas

Hanya Sekeping Roti Telur Dan Milo Panas

Assalamualaikumm Semua....

Alhamdulillah pagi yang penuh ceria warna-warni gitu.... kalau boleh nak senyum membawa kemalam.. hahahaha... dah macam orang bercinta lah pulak....

Pagi ni hubby hantar pergi keje sebab dia nak guna kete ade hal sikit, dan special sikit pagi ni... bukan special ape pun.. Ce tengok tajuk entry tu... ha itulah menu sarapan saya pagi ni.. ditemani hubby bukan ditemani lagi.. dah kalau makan dengan hubby mestilah dia yang bayar kikikiki.. ;p itulah sebabnya asyik nak tersenyum² ni... macam zaman bertunang dulu², masa zaman tak reti bawak kete pulak dan sepanjang perjalanan tadi asyiklah saya berceritakan hal² amir, sampai tak perasan dah nak sampai opis. Hadoiii itulah saya....



Gambar ihsan google jer... 

Kami ni jaranglah dapat sarapan bersama walaupun waktu hubby cuti sekolah ni boleh jer nak sarapan bersama tapi.. rumah kamikan jauh daripada opis, makanya memang tadelah nak sarapan bersama tu... jadi sesekali ni dapat sarapan bersama.. bercerita dipagi hari dengan mood yang memang lemau nak masuk opis sebab terasa macam mengimbau zaman dolu² pulak.... hahahaha.... jangan jeles tau....tapi kalau amir tahu ni mesti jeles. mesti dia cakap nape tak bawak amir hihihihi... ;p


3 ulasan:

MamaEma berkata...

bersarapan itu penting

Ucu Faridah berkata...

kita mmg perlu mengimbas balik zaman bercintan-cintun...eeiiii bestnya kan masa tu....

IntaNBerliaN berkata...

ooo kalu gitu mmg harus rasa seronok bila bfast brsama.. hihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...