♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 27 Disember 2011

Home » » Kek Tiramisu Secret Recipe

Kek Tiramisu Secret Recipe

Assalamualaikummmm Semua.....

Tak tahu nak mula dari mana... mood keje tengah terumbang ambing dengan keje yang banyak ni.... semalam pun datang keje tau.. padehal sabtu dgn ahad tu pergi penang... nanti kite cerita yer... kisah² kat penang tu... penat pun tak hilang lagi... macamlah kite yang drive hihihihi.. ;p

Sebelum tu nak cerita pasal kek tiramisu ni.. selalu dengar tapi tak pernah makan lagi.. memanglah sedap rupenya.. lagi² hasil tangan secret recipe, terpelihara rahsia resepinya.. orang kata berbaloilah dengan harganya pun.. kan.. kan... kebetulan minggu lepas ade bestday kawan denkat opis ni.. dia bermurah hatilah sangat nak belanja kek ni.. dan hasil request daripada mak yong a.k.a alina. Alhamdulillah akhirnya dapatlah jugak saya merasa memanglah sedapp sampai tak sedar habis sepingan makan kak tu..


inilah hasil² possing² sikit petang tu.. bestday girl yang pakai baju hijau tu...... terima kasih nadia belanja makan kek, semoga dipanjangkan umur dan sentiasa dimurajkan rezki.. tahu depan belanja kek lagi.. hihihihihihi......

4 ulasan:

Ucu Faridah berkata...

tiramisu mmg sedap giler..masya pun boleh buat.senang jer...
selamat pjg umur utk kawan awak tu yer...semoga dimurahkan rezeki tahun depan dapat makan kek lagi...hihi

fieda berkata...

sedapnya kek tu..

IntaNBerliaN berkata...

sedapnya.. sya mmg suka mkn apa2 je jenis kek termasuk tiramisu.. hihi

Masya berkata...

ucu: itulah tengok resepinya memang senang, nanti kalau ade kesempatan memang nak buat sendiri..

kak fieda: mmg sedap.. lagi² ade yg belanja hihihihi...

ina:mmg sedapkan... kalau boleh nak mkn banyak² tau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...