♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Sabtu, 31 Disember 2011

Home » , » Hari Terakhir Tahun 2011

Hari Terakhir Tahun 2011

Assalamualaikummm Semua.....

Hari ini ialah hari terakhir tahun 2011, malam ni coundown kat mane?? saya?? saya kat rumah jer... memang tak pernahlah nak kemana² jauh sekali nak berjimba² tenk bunga api.. satunya hubby memang tak suke tempat macam tu.. saya pun memang tak suke pergi tempat yang sesak ramai orang.. dan saya lebih selesa duduk rumah sambil tengok tv jer... ;p

Tapi hari ini saya ker Nilai 3, kalau ikut peancangan awal patutnya pergi masa krismas hari tu.. memang dah lama tak pergi Nilai 3 pun.. pergi ni pun sebab ade nak beli barang sikit hihihihi.. barang ape.. nanti jerlah saya cerita pada entry yang seterusnya sebab entry ni auto publish jer... hihihihihi.....

Terlalu banyak memori indah yang tercipta tahun 2011, salah satunya dunia blog inilah.. inilah dunia yang baru saya ceburi tahun 2011, atas semangat seorang kawan.. banyak ilmu yang saya dapat daripada berblog ini selain daripada dapat berkenalan dengan kawan-kawan baru dan bertukar² pendapat.. alhamdulillah saya telah jauh cinta dengan dunia berblog ini... selain itu sebenarnya dah jemu dengan dunia FB yang sering mencemuh dan mengeluarkan status yang lebih pada sifat negatif, sebab saya tengok FB ni ramai sangat yang suke buat status meluahkan perasaan. hahahaha...

Lagi satu ade azam yang saya masih belum tunaikan lagi pada tahun 2011 iaitu bagi amir adik, harap sesangat semoga dimakbulkan Alah s.w.t azam tersebut pada tahun 2012.

Tahun 2011 jugak banyak tempat pergi bercuti hahahaha... memang dalam sejarahlah dapat pergi bercuti daripada ke negeri sembilan, pahang dan penang... apepun semuanya BESTTT..... Harap tahun 2012 dapatlah pergi bercuti lagi...

Oklah ini jer entry ringkas memori 2011 ni.. berjumpa lagi ditahun 2012.

5 ulasan:

MaryaYusof berkata...

Betul, sy pun da bosan dgn FB... ramai yg berangan & syok sendri pun ade...kihkihkih... goodbye 2011 & hello 2012...semoga thn baru membuka lembaran kisah hidup yg lebih bermakna buat kite semua ;)

Ros berkata...

salam Masya,

Selamat tahun baru 2012...

Puan Kutu berkata...

fb mmg boring,blog pun dh makin boring nie,cmna?hehe..

selamat tahun baru..:)

ch@ berkata...

celebrate kat rumah je. tggu abi balik nak celebrate beday tapi dia tak balik2, hahaaa. teringat time bujang2 dulu, pi KLCC tgk bunga api, tgk lampu KLCC tu bertukar2. waaaa, rindunya saat itu.

Masya berkata...

marya: hihihihi.. itu pendapat sy jer..

ros: selamat tahun baru..

pn kutu:alamak!! sy baru nak mula berblog ni harap jgnlah boring yer...

cha: wahhh.. bestnya saya tak pernah merasa lagi tau.... kalaulah dapat peluang mcm tu.. memang terkenag²lah.. dibuai mimpi....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...