♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 27 Ogos 2014

Home » , , , , , » Kelaparan

Kelaparan



Inilah jadinya kalau ajak pergi berjalan , ajak pergi beraya .. dia sibuk main ... ibu dengan ayah sudah kekenyangan .. yang dia pulak balik rumah barulah nak ingat makan .. barulah perut tu rasa lapar ... jadinya beli je lah burger siap² sebelum sampai rumah... hihihihi .. burger tepi jalan sudah.. itu pun menjilat jari dah macam sedappp sangat kalah makan ayam golek.












9 ulasan:

LYAfrina berkata...

Budak2 mmg gini.. ada geng mna ada lapar dh.. bila dh balik xde geng.. bru rsa lapar.. syok sgt main kan
.

Nad MamaZN berkata...

ya Allah perangai sejibik zakwan! haha!
amir, jadi kawan zakwan ek ;)

Aty_Fared berkata...

sama ngan peranagai anak kite.. gi beraya umah orang sibuk main..taknak makan..sampai umah mintak nasik..adeeyyh...

Azian Elias berkata...

salam..


sama je dgn anak i.. bila kat rumah baru bukak peti ais. biar kan je.. pandai2 lah nak makan. hee

mamaarifakeem berkata...

Budak besar gini mmg cenggitu, time kita makn kt umah org, depa sibuk main... kan dh lapar... :-)

Ujie berkata...

makan mcm dah tak cukup tangan tu yana! :D

MizzTina berkata...

budak² mmg gitu.. dh jmpa kwn xingat mkn segala..

Nafira usof berkata...

hehehe.. sama lah ngan anak2 zura.
time kita makan dia main. pastu bila balik rumah baru cakap lapar. hehehe

Khai♥Rin : anies berkata...

rs nyer ramai bdk2 mcm tu...slalu tgk ank sedara menangis2 nk mkn bla smpi umah...ms kt kenduri x nk mkn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...