♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 29 Ogos 2014

Home » , , , , , , » Selamat Hari Lahir Buat Suami Tercinta

Selamat Hari Lahir Buat Suami Tercinta



Assalamualaikummm.... Pftttttt akhirnya .. yeahhh.. akhirnya setelah berusaha keras barulah berjaya upload gambar di blog .... hahahaha .. sabar je lah tau ... nak majuk² pulak tab ni kan ... dah tuan tanah dia pun satu hal jugak gambar yang tak cantik pun elok je tak delete banyaklah benda dalam tab tu .. manalah dia tak benggong dokkkk hangging kikikikiki ... ;p Alhamdulillahhh di hari jumaat yang mulia ini memanjatkan rasa kesyukuran yang teramat sangat pada ilahi kerana pada hari ini adalah ulang tahun kelahiran suami yang ke 38 tahun .... tapi muka takda cam 38 tahun pun .. hahaha ... sangat awet muda tau ... 



Istimewanya kalinya , tepat jam 12 malam tadi masa menunggu penerbangan mak mertua ketanah suci adik beradik menyanyi lagu untuk bestday boy .. aloh² nyanyi nyakat² jer pun.. kek??? takdanya.... lagipun istimewa sangat sebab tarikh penerbangan tu sama pulak dengan bestday hubby dan kebetulan malam jumaat ... ya allah moga segala hikmah yang tersembunyi .. hanya Allah sahaja yang tahu. 

Terima kasih sudi menjadi sahabat, pendegar setia saya yang baik walaupun kadang² tu memang pendengar sangatkannnnnn sampai saya cakap tadah telinga jer tak tengok muka hahahaha ...;p Selama 10 tahun kita kenal ni .. saya harap saya dah cuba melengkapi sedikit ruang dalam hidup awak .... terima kasih tau ... hadiah???? dah beli dah .. nanti kita bagi eh .. tidaklah special mana ... janji awak suka ... (ishh cam tak best jer taip awak² nak ucap bestday kat hubby)

Semoga hubby dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik .... dan setiasa saling melengkapi dalam hidupku .... terima kasih pada mak mertua dan bapak mertua kerana melahirkan insan yang cukup istimewa dimata ku seperti hubby. tqq mmmuuuahhhhhhh .....




Bicara Hati : Cuti 3 hari .. cam best jer kalau dapat bercuti jalan² ... tapi esok ada sambutan kemerdekaan kat tabika amir ...



6 ulasan:

lia berkata...

mmg awet muda sgt... semoga sihat sentiasa ya...

QasehnyaRania berkata...

selamat petang..
selamat hari lahir buat suami akak..
smga beliau diberi kesihatan yg baik dan dioanjangkan umo serta sentiasa dimurahkan rezeki aamiin

sis, thanks tau singgah blog. walaupon sy x bw kmbli. lps pntg nnti kn pulun marathon le.hikhik..
jgn lupakan sy tau :)

LYAfrina berkata...

A ah la... mmg x nmpk mcm 38thn pon.. mmg awet muda la..

Apa2 pon selamat uoangtahun buat husb masya. Smoga trs diberikan kekuatan n kesihatan utk mcri rezeki n mjaga amanah Nya. Amin

::EIDA:: berkata...

happy belated besday!

Sal Bee Yah berkata...

selamat hari jadi jugak...semoga bahagia sampai ke jannah.

Sweetmama berkata...

happy belated bday buat hubby yana, mmg nampak awet muda sbb isterinya pun muda sangat..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...