♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 29 September 2014

Home » , , , » Dia Datang Semula Lepas Merajuk Sebulan

Dia Datang Semula Lepas Merajuk Sebulan



Assalamualaikummm ..... hahahaha .. dia datang dengan lenggang lenggoknya .. dia datang dengan banyakkkkkknya .. dia datang mood jadi teruja hahahaha .. cam poyo nak menyanyi bagai.





Sapa yang datang, sapa yang merajuk tu hahahaha ... kemahinkan nak majuk² kat blog masya ni hah!!  blog picisan jer pun ...... alahai ni kisah nuffnang tu lah ... masa bulan julai dengan ogos tu kan saya sibuk dah tu mood blog pun tak menentu hala nak menaip entry kikikiki ... lepas tu bulan julai ok lagi dia datang nuffnang ni, sekali bulan ogos hambikk seketuii pun tak datang ... dia majuk kot ... sekali saya pun lama dah tak bukak akaun nuffnang .. bizi katanya .. hari ni barulah sempat bukak wakakakaka ... tu dia ... sekali datang berjujai² rezeki .. sampai ada yang dah kredit ... tq nuffnang .. tq nuffnang .... kalau korang nampak iklan² tu kliklah yer.. nak tau info lebih lanjut.




Bicara Hati : Rezeki datang dalam pelbagai cara .. yang penting .. kita bersyukur dengan apa yang kita ada ....







9 ulasan:

MizzTina berkata...

wuuuu..byk² rezeki anak² tu..

lia berkata...

lia pon ada beberapa yg mai wpon bler kredit tu ada la 0.15 he3...

Nieyl berkata...

wah!manyak nyer...

Julia Johari berkata...

Alhamdulilah Masya...oh my almost sebulan ye dia merajuk...alololololo napa ni yunk nuff...xmo ar buat kt masya...sian dia...tahniah babe...

Falsya berkata...

vavava..sekali dtg 4..nak gie jenguk nuffnang la cannie..hehe

LYAfrina berkata...

Tudia.. skali dtg btingkek.
So lps ni.kena slalu update.. bru dia x merajuk

Fiza Rahman berkata...

Tu dia. Sekali datang bertingkek2. Tahniah ☺

Puan Kutu berkata...

tahniah yana..Alhamdulillah..selamat merajinkan diri update

kite plak klu tk update ada plak yg menari2..bila update takmau pulak dia singgah.heran!

Sweetmama berkata...

Alhamdullillah..rezeki :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...