♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 12 September 2014

Home » , , , , , » Potluck - Menu Western

Potluck - Menu Western



Assalamualaikum .... sinonim kita orang ni asal teringin je nak makan sesuatu yang bukan² jom buat potluck hahahaha ... manalah tak tembum memasing .... kali ni saje buat potluck tema western .. tp tetiba ada wadeyyyyyy hihihihihi ...;p


Kami buat 29 ogos hari tu .. punya lama baru update hahahaha .... dah alang² hari jumaatkan.. waktu pun panjang, sambil makan boleh lepak² layan menu .. dan bergosip .. tak menahan bergosip .. dengan kawan² opis. Teringin nak buat steambot kat opis .. tapi masih tak berkesempatan lagi .... sebab riso kang bau semerbak sangat hahaha... naya ....







Memasing masak sorang satu menu wetern makaroni, lasagna, creampuff, cheesekut .. hihihihi .. alahai yang benonya ada orang ngidam nak makan lasagna .. jadi dah alang² ngidam tu ... meh le buat menu lain jugak kan.. jadi macam potluck kat opis ni ... saya buat yang cheesekut jer... tapi saya panggil marie cheese  ... sebab pakai biskut marie lagi sedappp hahahah poyo sangatkan.








Oleh kerana dah buat potluck , kami sekali lah sambut bestday kawan kat opis ni .. kira cam supriselah jugak sebab dia tak tau pun .. yang dia tau makan² jer ..... beli kek kat king's ... corak spider ni .. harga dalam 60 lebih kalau tak silap .... sedapp jugak keknya .. tapi namanya lupa ...









Dalam dia macam ni .. ala² kek coklat cheese gitu .... oklah tak muak sangat, tapi aku tak hadap kek pun .... aku hadap lasagna tu jer banyak kali .. mengalahkan mak yong hahahaha .. yang mak yongnya takda heran sangat pun .. sebab dia ngidam jer .. jadi makannya tak banyak ..... 








Inilah kawan kita orang tu .. bagi glamour gambar sorang .. gambar ramai² semuanya tak semenggah, muka dah pucat giler kot terperanjat sangat .. sebab ada kek hahahaha .... silalah percaya ... silalah percaya .... selamat hari lahir kak alina semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki lagi ... dapat baby .. dah 3 orang anak dara akak kan .. cam tak caya jer... badan kurus melidi .. umur dah 33 tahun .. jeles aiii tau ..... jom buat baby ... hahaha .. senggal jap.









Bicara Hati : Syukur atas nikmat dan nilai persahabatan ini dah 7 tahun kami kenal.





















10 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

wah bestnya.. selalu buat potluck camgini kan

Nieyl berkata...

~suka potluck..:)

Khai♥Rin : anies berkata...

nk kek tu ...ada lg x? ;-)

Nafira usof berkata...

sedapnyeeeee!
untungnye dapat kawan2 pejabat camnih. semua sporting jer.
untung buat potluck nih.. boleh rasa mcm2 makanan kan~

Nad MamaZN berkata...

menu menyelerakan!

Puan Kutu berkata...

seronok opis yana..selalu buat potluck..asyik ada menu makan2 je..opis sy ni hampeh..masing2 buat hal sendiri kot..lgpun kerja shiift,ssh nak kumpul semua dalam satu masa

LYAfrina berkata...

sedapnya potluck western..
ada gak buat baru ni..tp menu tradisional terengganu.. hehe

- AZIE - berkata...

ohoiii...kemain menu potluck western. jrg ni org wat..selalu org wat nasi dan ulaman atau x plg mudah bihun goreng dan segala goreng2 hehehehe...

ros_reeza berkata...

bestnya kalau office Ros pun ada buat macam ni.. office lama selalu buat..

Fiza Rahman berkata...

Sedapnya ☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...