♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 18 Oktober 2013

Home » , , , , , , » Ronda - Ronda Petang Raya

Ronda - Ronda Petang Raya


Cite balik daripada kampung lalu highway baru tak cerita lagi... nanti cerita eh, macam jauh nooo kampung koo tu eh masya... tapi suka² lalu highway free daripada pulau indah.. yeahhh jangan tak caya pulau indah ade highway sekarang sampai SKVE hohoho sape tak terujakan.. sementara free tu rendah jer.. tak bayar lagi... jalan pun cantik.. tapi serammmm jambatan kat nak seberang laut tu kemain tinggi yang lepas tol tu gegegegege ....

Ok ni kisah bila balik kampung jumpe abang sepupu.. amir mesti aimm dah nak naik kereta dia, kereta abang zani... jalan² boleh keluar kat bumbung... bestt ibu .. 10x dia akan certa.. berulang² kali dia akan tanya bila pulak nak buat kat kereta ibu dan ayah huhuhuhuhu .... jenuhh ibu pikir jawapan yang sesuai...



Amir dan abang fail jalan²... naik kereta, banyak gambar.. tapi yang ini jer okk sikit.. yang lain gegar habis.. sebab kamera ibu tak berapa nak canggih kikikikiki.....





Sementara anak² pergi meronda.. ibu ayah pakat kenduri rambutan, terbaikk baru petik daripada pokok.. kaitlahhh.. kot hubby pajat ... nanti jatuh isteri ni jugak susah tau... 


Yeahh esokk dah cuti... mood cuti dah mari.. bestnya kerja minggu ni 3 hari jer.. ;p







12 ulasan:

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

sedapnya rambutan...
terus rasa nak balik kg..hahahahaha

LydSunshine berkata...

haa, ibu, so bila nak buat keta terbuka bumbung tu? Jawab jgn tak jawab. hahahah... Jari sape la yg nak amik rambutan tu.

lia berkata...

owhhh rambutan gading...

Zee Suhaini berkata...

selamat berhujung minggu masya..

Ann Ishak berkata...

yes, minggu ni rasa macam je berlalu :)

♥ ROS ♥ berkata...

Bestnyer tgkrambutan tu.. Xsabar nk tggu musim kat rumah mil :)

mama lieyna berkata...

Bestnyer ronda2 kampung keluar kepala dr kereta ye amir :-)

Rambutan..dapnyerr..tp risau tkt batuk..huu..

Happy weekend..

Puan Kutu berkata...

tak habis lg ye teruja amir dengan kereta tu..hehe

rambutan sedap,my peberet..aiman also

Khai♥Rin : anies berkata...

Waaaahhhh rambutan gading tuuuu

baby comel berkata...

amboi, rambutan tu. kita hantu rambutan.. ptg ni nk cari lah =)

Sweetmama berkata...

adduihai nampak gambar rambutan tekak terus rasa nak makan rambutan..hehe

Deqla Manjew berkata...

seronoknya depa naik keta bumbung terbukak..hihi.. suka la tu..mmg jadi idaman anak masya kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...