♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Sabtu, 19 Oktober 2013

Home » , , , , , » Hiasan Di Meja Makan

Hiasan Di Meja Makan



Mencari kelainan dalam menghias, lainlah kununnya... Dah jemu.. Asyik letak bunga.... Padahal tak reti nak menghias bunga... Tak kreatif... Jadinya dapatlah idea brillion macam kat bawah ni...




Hihihihi brillion tak pasu kaca bulat hias batu.. Ikan 2 ekor dalam tu warna oren.... Sejukkk mata memandang sesuai sangat rasanya dengan meja jepun besar tu.... Harap kali ni berjayalah membela ikan ni.. Siap ada daun lagi tau... Supaya ikan tu serasi.


Amirlah paling teruja bila dapat tahu saya nak bela ikan.... Suka betul dia... Siap bagi tahu lepas ni nak bela arnab pulak... Nak ikut pergi kedai... Hadoilah anakku sayang.... Ikan ni pun tak tahu hayatnya sampai bila.. Nak bela arnab pulak.


Kos keseluruhan ni murah jer



Pasu kaca rm5
Batu warna warni rm 2
Batu besar kat rumah dah ade
Ikan 2 ekor rm 2
Daun pokok tu amik kat opis jer....
Makanan ikan rm3



Semuanya rm12 sahaja.




Kalau boleh nak hias macam2 kat rumah, tapi tulah tak tahu konsep macam mana yang sesuai. Jadi saya ubahsuai ikut sukati dan kemampuan sahaja.

















11 ulasan:

mama lieyna berkata...

Cantik n sesuai :-)
Hiasan dirumah ni kdg kena ubahsuai kan, bg nmpk kelainan wlu cuma tmbhn hiasan meja tu.. :-)

izan mama mia berkata...

hihih..saya malas nak membela...ikan ke apa ke...sbb risau xdan sampai sehari..mati binatang tuu...mia ni..kalau geram..kucing pun dia angkat tarik ekor..ini ikan..takot diramasnya...hihih

apapapun..tahniah ...lawa laa meja makan ada ikan berenang renang

ZalinZalina berkata...

Asal nampak cantik kan Masya..hajat nak klik iklan tapi tak keluar la pulak :)

Puan Kutu berkata...

wah berseri la meja jepun dengan ikan peliharaan..:)

Khai♥Rin : anies berkata...

Kreatif nyer diaaaaaa

baby comel berkata...

murah, mudah dan kreatif ;) cantik

Sweetmama berkata...

comel n cantik..

itulah kalau ikutkan hati mmg mcm2 nak dihiaskan, tp selalunya kadang2 benda yg kita berkenan tu mahal la pulak..

eita berkata...

comel je kan...mata pun rasa sihat je tengok pokok hijau dengan ikan..

Deqla Manjew berkata...

jgn ikan tu nanti dibuat lauk sudah la..haha.. ;p

Fiza Rahman berkata...

Anak bujang saya sibuk nak bela ikan. Sebelum ni pernah bela. TApi habis suma ikan mati...huhuhu...

Nora Karim berkata...

ha ah.. cantik... sejuk je mata mandang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...