♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 4 Disember 2014

Home » , , , , , , , , , » Jamuan Akhir Tahun Tabika Amir

Jamuan Akhir Tahun Tabika Amir



Assalamualaikummmm .. parahlah omak amir ni hah!! nak up entry berkurun .. jamuan akhir tahun amir pulak.. amir pun dah cuti sekolah dah kuikuikuikui .... sekarang amir masuk kelas celik jawi pulak.. memenuhi jadual sekolah sebelum darjah 1 nanti.

Jamuan ni buat malam.. merangkap jamuan buat ajk² tabika kemas sekali ... tahun depan dah ajk baru ... aku?? memula malas nak join sebenarnya .... sebab yang jadi ajknya hubby ... tapi sebab amir .. aku bagilah sokongan moral kot datang jugak memeriahkan jamuan tu ... dah tu sekali sampai .. ramai giler kot orang hahahaha ... ingatkan buat sikit² jer.. sekali siap ada bbq lagi .. kita bakorrr .. kita bakoorrr katanya .... penaung pun datang jugak ....





Sorry gambar blurr .. tapi ibu nak jugak letak sebagai kenangan ..... malam tu jugak tetiba ada penyampaian hadiah bagi pelajar² 5 tahun dan 6 tahun yang cemerlang ..... terkejut dibuatnya .... sebab tak tau pun ada penyampaian hadiah .... sebab ikutkan hari khamis 06 November amir konvo .. ingatkan masa tu baru dapat hadiah. Mujurlah ikut sama.. kalau tak menyesal tak sudah ibu takda gambar kenangan amir ....











Muka teruja dapat hadiah .. tapi yang amir pegang tu hadiah ayah ..menang cabutan bertuah hihihihi ..... rezeki² dapat kuali yang ada penutup tu bolehlah lepas ni nak masak² ayam 3 ekor muat rasanya tak payah nak pakai periuk yang sedia ada tu .. sebab cam besar sangat .. yang ni sedang² jer ....













Hadiah yang sekolah bagi pulak dapat kasut .. tapi besarrrnya size kasut tu .. tak bolehlah amir nak pakai ... nak simpan pulak cam lama jer... nak tunggu baru boleh pakai .. rasa cam nak jual tak pun bagi sepupu amir .... lagi satu dapat baju sekolah kebangsaan .. pun besar jugak.. tahap abang sepupu amir darjah 5 boleh pakai huuhuhuhu .. ingatkan bolehlah jimat .. nan hadoo lah nampaknya... kenalah beli jugak. Balik tu amir kemain teruja terus bukak nak tengok hadiah tau .... tapi bila cuba besar sangatlah pulak.










Bicara Hati : Cepatnya masa berlalu dah setahun amir sekolah kat tabika kemas....




















5 ulasan:

Eda Ejai berkata...

bestnye dapat hadiahh... tp terbesar pulak..

NzA berkata...

TAHNIAH.....murah rezeki n mmg ada luck lah...
Alahai kesian amir...xpelah,bkn rezeki amir......

Puan Kutu berkata...

amboi besar hadiah amir..rupanya lucky draw abah amir.hehe..

takpelah nak buat macam mana dah takde rezeki baju kasut besar besar la pulak..

Julia Johari berkata...

Tabika Kemas sekarang bagus la...ish suka tgk mcm ni meriah je sambutan...seronok la masya...tumpang happy

QasehnyaRania berkata...

xda rezeki amir nk pakai hafiah yg dpt tu.
yeay tahun depan darjah satu dah.. besar dh amir :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...