♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 24 Disember 2013

Home » , , , » Asal Petang Nak Cari Kudapan , Asal Petang Mengantuk

Asal Petang Nak Cari Kudapan , Asal Petang Mengantuk



Baik kat rumah, baik kat tempat kerja .. sinonim betul mata ni .. mengantuk huhuhuhu ... kalau kat rumah memang lepas zohor tidur .. tak lepas zohor .. lepas masak.. tak tahulah pasal ape ntah memang macam tu lah ... mata tu macam automatikk jer ... dah kang orang orang tegurr kooo gebus.. koo sentapp eh masya, padahal terlebih tidur .. dan makan hahahaha ..;p

Sana sini musim buah, baik kat opis.. baik kat rumah ... kat opis ade jer yang membawanya .. kat rumah pulak .. mak bagi, kadang mertua bagi .. paling baru akak ipar bagi buah salak .. seyes .. takut nak makan .. tekak baru nak baik oiiiii .. jangan cari nahasss ... elok jer ku peram buah salak tu dalam peti sejuk kot²lah tak masam jadi maniskan huhuhuhu ...



Sementara mata ngantuk ni .. mohlah kerumah jiran² kita bertandang, ni korangggggg jamu mata yer .. rambutan dah siap berkupas... hahahaha .. seyes sedapp tinggal ngap sejuk².. kawan opis bawak jugak ... alahai teringin punyer pasal ku bedal 4 biji dah sudahh kegatan tekak ku ... 

































13 ulasan:

NinaAz berkata...

musim3 tengkujuh cenggini sesuai sgtlah mata tu kalau selalu ngantuk kak. heheheeh. terliur pulakk sy nengok buah moktan tu

Lynn Hamzah berkata...

rambutan nie memang best tapi x leh makan banyak2...comfirm batuk...

Sya Nadia berkata...

sejuk kot sebab hujan..tu jadi mengantuk...

nurbijen berkata...

kalau saya pun, belasah jugak buah rambutan tu... dah la siap berkupas, mmg bonus tu... hihihi

mama lieyna berkata...

Takut nak makan banyak, sakit tekak kang perit n lmbat baik..huuu..

IntaNBerliaN berkata...

saya pun biasa kupas camni n letak dalam peti ais.. bkn pe, senang, anak nk mkn terus ambik :-)

Umi Qi berkata...

Sekarang musim rambutan kan dear...samalah kt umah abah Umi Qi ada 3 pohon rambutan tgh masak ranum...besttttttt

Deqla Manjew berkata...

haihh.. deqla xleh mkn ni.. mau batuk tak sudah2.. hoho..

Puan Kutu berkata...

rambutan peberet sy n aiman..klu dh siap kupas simpan dlm peti sejuk jadi peberet en suami..malas nak kupas kekdahnya.haha

PUANSTOBERI berkata...

akk sker lagi pulasan. tatau naper. pulasan pun musim. tp tgh batuk. tokleh la beli bebyk

::EIDA:: berkata...

citer psal kudapan, ida lupe bawak stok biskut kat opis. haaaa lapar dah nii.. hahahhahaa

QasehnyaRania berkata...

sedapnya.
tp sy lagi suka pulasan.hihi
musim dh skrg ni

Nory Zoulkefle berkata...

nory pon suka kupas rambutan cmtu pastu masukkan dalam fridge bagi sejuk...
sedappp kan makan sejuk2...nyumnyum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...