♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Ahad, 22 Disember 2013

Home » , , , » Ubi Sambal

Ubi Sambal




Tengok gambar pun teruja... Apetah lagi nak merasa hahahaha... Seyes sedappppp.... Ubi rebus bersambal macam ni tak payah nak cicah2 ....

Ni kawan saya yang bawak jumaat hari tu, seyes... Mak mak ni air tangannya luar niasa sikit ... Sangat-sangat sedappppp... Bukan tak pernah makan, dah pernah makan... Tapi
 yang ni makan seketul .. Seyes nak lagi berketul-ketul tq kak laili, kak laili ni kawan opis saya pstttt... Psttttt dia anak jamali shadat pelawak yang terkenal tu.

Saya tak mau tanya resepi sebab ... Sebab tak mau masak hahahaha.... Nak rasa air tangan kak laili lagi.... Terbaikkkk.... 



Dah kenapa pepagi hujung minggu ni teringat balik ubi ni uwarrrrrrrr...... 






11 ulasan:

NinaAz berkata...

menariknyaaa ubi rebus diaaa!! hehehe.

msredcheesecake berkata...

Macam sedap je macam lazat ie.... Selalu makan cicah sambal tumis...

Ann Ishak berkata...

ubi kayu ke ubi kentang tu

mama lieyna berkata...

orang masak memang sedap.. tambah2 air tangan mak mak kan..hehe~

Puan Kutu berkata...

sy tak pernah makan ubi bersambal..sedap ekk..mana nak dapat?ubi pun tak pernah rebus.haha

nurbijen berkata...

Tu ubi apa masya? Ubi keledek ke atau potato?
Yea la, nampak sedap...

Khai♥Rin : anies berkata...

adezzz meleleh...

Nora Karim berkata...

wah.. mmg nampak sedap tu... yum yum...

Deqla Manjew berkata...

kalo ubi rebus jer kena cicah.. kalo dah nama blkgnye bersambal watpe nak cicah2 lagi ye dak.. :)

sal ya berkata...

nampak pun sedap.

PUANSTOBERI berkata...

ubi sambal? Tak pernah makan... :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...