♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 31 Disember 2013

Home » , , , , , , » Jadual Penuh Dengan Aktiviti Hujung Minggu Terakhir Tahun 2013

Jadual Penuh Dengan Aktiviti Hujung Minggu Terakhir Tahun 2013



Bos hari jumaat dah tanya sabtu datang kerja ke tidak, okk fine .. saya datang .. dan kebetulan hubby pulak ade mesyuarat kat sekolah ... dan kebetulan jugak hari sabtu tu ada majlis kesyukuran di rumah akak ipar ... amir?? kami dah pos awal² ikut adik ipar untuk rewang kikikikiki ... budak bertuah tu .. akhir² ni memang saya banyak bagi pelepasan dan pendedahan sosial sikit .. supaya dia kurang sikit rasa takut, pemalu bila bertemu orang .. jadi wujudkan keyakinan diri pada dia.. walaupun hakikatnya jauh disudut hati ibu was² juga.


Saya dan hubby datang petang lepas zohor, majlis tahlil petang lepas asar, ade majlis turun tanah lepas majlis tahlil dan majlis khatam al-quran lepas isyak ... majlis ni sekali majlis kesyukuran anak buah hubby yang khatan baru² ni, jemputan pun boleh tahan ramainya dah macam majlis kawin ... hihihihihi ...




Memula jauh sikit, eh² pindah tempat pulak anak ibu duduk lagi dekat yer ... jangan tetiba dia yang duduk atas pentas tu sudah .. sebab memula abang² ni nak baca terus keluar drama dia .. macam amir mengaji hari konvo kat hotel hari tu kan ibu .. huhuhuhuhu .... korang tengok, memori kanak² ni .. memang sukar dia nak lupekan ... sambil dengar abang² tu khatam dia pun ikut sama jugak .... 

Tak pasti majlis bebul habis pukul berapa, kami pukul 10.30 malam dah beransur .. amir dah kepenatan mahu tidur huhuhuhu .. masuk kereta erus tidur.

Esoknya kami sambung berjalan cuci² mata window shopping hihihiihihi .. orang lain pakat nak membeli baju anak² nak kesekolah, ko masya pergi jakel eh .. cuci mata hahahahaa ... saya tak bersalah .. ade yang bawak saya okeyyy sajoooooo ... sudahlah tak pernah jejak pun jakel tu, seyes keterujaaaaannnnnn ... walaupun hakikatnya jual kain jer pun .. itu pun nak teruja kikikiki ..;p



Okkk memasing pakat nak warne ape?? nak tema aper??? nak ape² jerlah ... saya dokkklah mata ni melilau²... oic sini ada jual kain tudunglah .. oic biar betul kain opel ni offer rm 50 sekali kain lining dalam tu ... (lepas tu nak menempah lagi mahal daripada kain ni dibeli) .. kain gliter semeter rm 25 (@@) .. waaaaaaa seyes rambang ... waaa rambang .. tu belum lagi baju 3 helai rm 100 siap ade batu² koooo .. batu bata jer takda kohkohkohkoh.... tak larat pakai mau bongkok.




Hasil rembatan , hihihihihi .... sehelai adik ipar belanja .. sehelai beli kongsi² ... jadilah ... kot ikut nafsu semua nak dibeli .. takut kene jeling dengan hubby pendam jerlah hasrat hati tu huhuhuhu ...



Ini jerlah aktiviti kami hujung minggu baru ni ... sudahnya semalam rasa macam confuse dah hari khamis ker, atau hari isnin.. sebab semalam amir dah orentasi kat tadika .. nanti kita up story tu eh ...
(^___^)v



Bicara Hati : Macam tak percaya hari ni 31.12.2013, masya sila percaya lagi 23 hari usia mu akan bertambah.






12 ulasan:

NinaAz berkata...

wah.window shopping gittew. nina dah lama xpegi jakel, obses gulatis lak skg. hehe

Lynn Hamzah berkata...

seronoknya dapat sopink kat jakel...teringin gak nak gie meborong tp tunggu duit bonus dulu la...

Nad MamaZN berkata...

Bz lika a bee! Hehe...

Kedai ni lepas trafik lite simpang 4 kat aeon big klang tu...
Terus je ke arah pelabuhan klang
Kedainya belah kanan

izan mama mia berkata...

jakel... sll g window shoping je..ahak
wah mmg nampak cam majlis kawen je..

::EIDA:: berkata...

ade sale ke kak ? tapi hujung2 tahun ni memang sale kan.... bestnye shoping kak! xdpt jalan tapi leh g shoping, jeles ida! hehhehhee

fazitaismail berkata...

kalau g jakel memang rambang mata..tak hengat dunia..hihi

Nafira usof berkata...

waahhhh.. shopping sakan nampak tuh~
mmg sonok kalo dpt beli pape dengan harga murah kan~ kalo boleh semua nak beli kan~

mmg betol pon kan~ beli kain pasang x mahal sangat.. tapi nak upah jahit tuh yang lemah sket.. mahal sgt.. huhuhuhu.

Nory Zoulkefle berkata...

cuci mata kat jakel tu yang best tu...hehehe...
beli baju raya ek kak...hehe

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Banyak borong tu Masya.... biasalah bila masuk Jakel ni memang rambang mata dibuatnya.

Selamat tahun baru 2014 Masya :)

Puan Kutu berkata...

ikut nafsu binasa,jadlah tu dpt gak rembat kan..

msredcheesecake berkata...

Sy penah hi jakel tapi tak penah beli..heheee... Jamu mata je...

Sweetmama berkata...

itulah kan kain ela dapat beli murah tp kos upah jahit plk yg mahal skrg ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...