♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 26 Disember 2013

Home » , , , , , , , » Buku Mini - Mudahnya Menjemput Rezeki

Buku Mini - Mudahnya Menjemput Rezeki



Baru² ni saya ada beli barang, barangan kesihatan ... boleh dikatakan banyaklah jugak saya beli barang .. tak sangka pulak tuan penjual tu nak bagi saya buku mini ni, seyes .. saya memang nak beli .... sangat² buku ni, tapi masa tengok hari tu .. tak bawak duit lebih jadinya tak jadilah saya membeli .... orang kata kalau dah rezeki tak kemana² .. alhamdulillah syukur sangat dapat hadiah ni .. tak kisahlah walaupun mini yang penting manfaatnya ...

Sesungguhnya dia memberi rezeki kepada sesiapa yang dikehendakinya dengan tidak terhitung jumlahnya.
Jadi berusahalah untuk memperolehi rezeki itu .. amin .. mga rezeki yang diperolehi sentiasa di berkati.




Antara isi kandungan di dalam buku mini ni, tapi saya punyer mini jadi tak semua isi kandungan ada .. tapi saya suke sangat sebab isi kandungan dalam ni yang saya miliki ni .. bagus jugak bermula daripada bab 4- Kaitan Antara Usaha dan Rezeki. Bab 12 - Menjemput Rezeki Dengan Mengutamakan Solat.




Kalau baca keseluruhan isi kandungan ni memang menarik sangat² ... walaupun buku saya ni mini tapi ada banyak jugak bab yang terkandung kat dalamnya selain 2 bab tadi saya juga dapat bab 22, bab 33, bab 37, selain iu jugak ada info tambahan huraian mengenai mengapa rezeki saya sempit, strategi melunaskan hutang, melunaskan hutang dengan strategi sedekah, bagaimana menjemput rezeki dengan surah al-fatihah dan banyak lagi .....


Tak berani nak janji akan kongsikan info lain dalam buku ni, sebab ada jugak buku yang saya dapat daripada kawan² blog saya tak sempat² nak mengarang reviewnya huhuhuhu ... tapi saya dah baca buku² tu ... seronok sangat dapat tambah baca koleksi baca macam ni ... 

Kalau ada rezeki .. insyaallah nak beli jugak buku ni satu .. yang penuh isi kandungannya, sebab yang ni mini jer.












16 ulasan:

Kakzakie berkata...

Oh ada yg mini juga ye buku ini. Buku yg penuh dgn pengisian..

Rizziela berkata...

saya pun dapat yg kecik tu :D

IntaNBerliaN berkata...

saya pun ada buku ni tp yg saiz biasa tu la...

Suliana berkata...

bestnya. sy suka beli buku2 keagamaan dan motivasi mcm ni :-) baca jgn tak baca tau :-)

NinaAz berkata...

selamat menambah ilmu sis! :)

Mas Zull berkata...

assalamualaikum masya...mmg best buku ni...;)

Umi Qi berkata...

Masya....
See! Rezeki depan mata dpt free buku mini nih kan...best yeee...nanti baca eh pstu buat kupasan Umi Qi nak tau :)

Shahida Hassan berkata...

nak cari buku ni..ramai dah ada..nak2 baca juga..macam best je

Deqla Manjew berkata...

owh buku ni.. ramai gak blogger update entri psl buku ni..

Khai♥Rin : anies berkata...

aritu ada diskaun buku ni tp ntah knape x tergerak nk beli... ;-)

Nad MamaZN berkata...

Saya pun ada gak buku ni
Alhamdulillah
Mmg byk beri manfaat

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Best pengisian buku ni Masya... sekarang dah ada yg mini lagi best tu :)

Nieyl berkata...

walaupun mini ianya sgt bermanfaat kan..klu besar2 pun x baca nak wat ape kan... :) klu mini nie kadang2 senang bawak..n padat :)

Puan Kutu berkata...

buku yg byk pengisian cmni mmg rugi klu tak miliki..walau mini tp byk manfaat

PUANSTOBERI berkata...

eh. ada yg mini yer. huhu.
tp tu ari akak tgk yg tak mini.
nenati lah pergi book store nak beli.

QasehnyaRania berkata...

mini bukan sekadar mini tp penuh manfaat kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...