♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 30 Disember 2013

Home » , , , , , » Bekas Vitagen Baru Sempena Tahun Baru

Bekas Vitagen Baru Sempena Tahun Baru




Yeahhhhhh ... dapat bekas baru beli 3 vitagen hihihihihi .. manyak syoklah vitagen ni, asal beli jer dapat bekas free .. asal orang vitagen datang jer.. dah tanya awal² ade bekas free tak hahahahha .... sinonim betul .. asal muka masya muke vitagen kan².. 

Tuan tanah banyak bizi .. nak melawat kawan² pun tak sempat hari ni huhuhuhuhu ..... esok kalau sempat kita singgah eh ... layannnnnn .....







14 ulasan:

PUANSTOBERI berkata...

akak pun pernah dpt.. kaler purple.. tp skrg da malas nak amik bekas2 ni.. abis akak sedekah kat pantry ofis ja.. huhu
masya akan rasa cam akak ni bila nak pindah rumah sendiri nati. huhu

Nad MamaZN berkata...

Pasni nak beli vitagen bleh beli dr adik saya
Dia jd dealer :)

izan mama mia berkata...

besar gak bks tu yer

Ibu Lala berkata...

Sy pun suka kumpul kumpul tipuware ni. Penuh kt rumh. Klw sy x kumpul mak pulk yg tolong kumpul. Akibatnya penuh tipuware ni kt rumh

tomato oren berkata...

org vitagen tu akak jumpa mana..hahahaaa...nk jugak bekas tuuuu...

eita berkata...

paling suka kalau beli benda2 dapat hadiah..

QasehnyaRania berkata...

akak beli dgn agen ke?
kalau beli kt pasaraya dpt bekas tak.hihi
sy mmg suka bab dpt free gift ni. walaupon jarang beli vitagen. sy lg suk nutrigen

nurbijen berkata...

Besar juga nampak bekas tu...

Nory Zoulkefle berkata...

bestnya...sampai bila promo ni...nak beli jugaklah nanti...hehe

iT's All aBout uS berkata...

suka gak tapi nanti en. mencarisebuahnama jelling... hahahah

Puan Kutu berkata...

Benda free sapa tak mau..sy pun suka bekas cmni.besar ke kecik nmpk comel je

IntaNBerliaN berkata...

hihiii asal sy baca entry vitagen je,, mesti ada hadiah,.. best betoi la...

msredcheesecake berkata...

Sy pon suka beli benda yg dapat something free ni...

Fiza Rahman berkata...

Tak pernah plak jumpa beli vitagen dpt free bekas ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...