♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 27 Disember 2013

Home » , , , , » Budak Yang Baik Mestilah Dapat Upah

Budak Yang Baik Mestilah Dapat Upah




Tak payah nak buat muka sedih² yer, sebab nanti kalau ibu jerit .. ibu cakap ... amir mesti takmoo dengar .. jadi dah dapat macam ni .. satu pengajaranlah kan hihihihihi ...


Anak² bertuah macam ni lah, tak sempat ibu nak melarang ... bagus jugak kene macam ni ... mulanya elok jer duduk kat kerusi malas ... sambil tengok tivi kat rumah atok, bile iklan jer cerita tu .. tangan gatai dokkk main adjust² kerusi malas tu ... kan dah tersepit ... mas tu jugak darah mengalir laju tau ... air mata?? jangan cakaplah lagi laju berjujuran sering dengan laju keluarnya darah.


Dan pertama kalinya hubby lagi panik daripada ibu, terus peluk amir .. dukung pujuk² nanti sapu ubat .. amir dah meraung ayahnya ... saya pun panik jugak, siap nyakat amir lagi .. nanti pergi klinik bagi doktor cek nak kene cucuk ni kat montot .. hahaha lagi kuat dia meraung ... hubby pujuk² lama dia diam.. saya tahu mesti jari amir kebas, hubby lekat 'handsaplast' barulah dia diam sikit ... tu pun jenuh pujuk tau .. 


Hari pengesahan pendaftaran kat tadika amir, mujurlah ayah masih cuti .. jadi ayahlah yang uruskan hal² amir hari ni .. ibu kerja .. tak boleh cuti .. tapi 2.1.2014 nanti insyaallah ibu pulak cuti hantar amir pergi tadika .. harap amir oklah masa tu nanti.. takmoo sedih² lagi dah besar dah 6 tahunkan.



























16 ulasan:

PUANSTOBERI berkata...

alolo..cena nak g skol? jari dah luka. huhu :D

Rizziela berkata...

samalah dengan bujang saya.. kalau kena sikit..nagis mcm teruk sangat..kita yg cool pun boleh jadi terkejut dengan dia

Mila Ahmad berkata...

hihihi bila dah rasa baru xbuat lagi...

izan mama mia berkata...

mendapat...kalau org lama kata...
biasanya budak bkn tau serik...dah baik nnt try lagi...tapi dia akan buat dgn hati hati...kan
sbb bebudak mmg suka kan cabaran..nak mengkaji agaknya...

Zee Suhaini berkata...

kadang camtu la masya..lagi kita larang lagi dorang nak buat..dah kena diam la sekejap..

msredcheesecake berkata...

anak sy yg fes tu kalau nangis bukan main lagi...sakitnye sikit je...hhheee

Khai♥Rin : anies berkata...

alolololo cian nyer dia...x pe janji kehenseman tetap terserlah ;-)

Nafira usof berkata...

lerrr.. tersepit kat kerusi ke??
nasib x teruk yer.

Anis kena orientasi hari isnin nih. kelam kabut gak nak apply cuti nih..:)

IntaNBerliaN berkata...

alahaiii siannya amir... anak2 kan.. camtulah.. kalau alisha pun mesti sama cam amir gak.. meraung.. tapi kalau aqilah mungkin kurang sikit kot... sebab aqilah "hero" dari kakak dia.. hihii

Deqla Manjew berkata...

alahaii kesian tgk dia buat muka sedih tu.. pengajaran tu yer amir... pas ni dgr ckp ibu.. :)

Fiza Rahman berkata...

Biasa lah tu. Dah kena baru dia tau.

Puan Kutu berkata...

alolo kesian budak baik ni jari luka..semoga cepat baik jari amir tu..sekolah dah nak bukak dah...

Sya Nadia berkata...

kesian dia..luka dah tangan..

ros_reeza berkata...

alahai kesiannya.. dah luka.. dah tentu panik kan, bila tengok darah mengalir...

tomato oren berkata...

kesiannyee...sampai darah darah..takpe sikit je tu..anak lelaki kena kuattt!!

QasehnyaRania berkata...

ooo.. serius sya seriau k. bila ingat balik balik kan time kena tu aduhai..
sbb dh lama kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...