♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 21 Mei 2014

Home » , , , » ½ Juta Pengunjung

½ Juta Pengunjung




Orang lain dah sejuta 4 tahun masya oiiitttt .. ko baru ½ juta dah kecoh .. iyelah rasa terharu tau .. terharu ... selama masuk 4 tahun aktif ni dan paliiiiinggggggg aktif tahun lepas ... mestilah rasa terharu .. ramai dah baca blog ni.

Cumanya .. bila dah mula ramai yang baca ni kitewww risaulahhhh kot² kita ni poyo masa buat entry .. sikit² nak cerita .. sikit² nak tayang gambar .. eh² kan... sikit² dah macam skemaaa jer mengarut dalam menulis.... acner tu ... jangan mara, rezeki orang lain² .. lain orang lain cara dia nak kongsi cerita .. janganlah sentap² tau...


Bicara Hati : macam tak caya jer... dah lebih ½ juta ....










14 ulasan:

Khai♥Rin : anies berkata...

APA2 PUN
TAHNIAH!!!

Fiza Rahman berkata...

Tahniah. Banyak tu.

Falsya berkata...

Fuyoooooo banyak tuhhhhh..;)))

IntaNBerliaN berkata...

Tahniah... dah cecah setangah juta nanti mesti makin laju cecah sejuta :-)

QasehnyaRania berkata...

wow..cayalah.
nway tahniah sis :)

Ummi Iman berkata...

Tahniah

Nieyl berkata...

fuhhhyooo....1/2 juta tuhhhhh,,,

::EIDA:: berkata...

tahniah!!!! heee~

N.Aima K berkata...

dasyat!!!!

eita berkata...

tahniah..

MissNadia berkata...

wahh.. congrate..

ros_reeza berkata...

tahniah kak :)

Julia Johari berkata...

Tahniah masya...tu tandanya ada repeat follower selalu baca blog masya...keep it up always ya

- AZIE - berkata...

alhamdulillah...tahniah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...