♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 28 Mei 2014

Home » , , , , , , , , » Kuda Ku Lari Gagah Berani

Kuda Ku Lari Gagah Berani



Beberapa hari menyepikan diri daripada bersiaran atas sebab² kesihatan yang tak mengizinkan, bukak blog untuk entry baru .. taip sikit .. padam .. taip sikit padam .. blur .. dah sudah kenapa pulak ni, aura demam tuan tanah kali ni memang haru lain macam sikit.

Bukan takat aku jer yang demam, memula abah, lepas tu adik dengan aku kena sekali harung .. mengigil² badan khamis lepas .. sudahnya jumaat mc .. mak mertua pulak demam .. jumaat tu cari ketam .. nak masak sup .. sup ketam jelah yang aku harapkan agar bisa badan pulih kembali, alhamdulillah selesai masak semua orang yang demam wajib makan ... lalu tak lalu makan jugak .. lepas tu nak makan ubat, alhamdulillah makan ubat tidur 2.30 petang bangun badan berpeluh² lega .. bisa badan mula hilang, aku bekalkan kat hubby sup ketam untuk mak mertua dengan besranya harapan agar mak mertua pun cepat sembuh .... tapi mak mertua lambat sikit, sabtu pun kita masak lagi ketam, mak pergi berurut barulah mak sihat .. alhamdulillah.

Pfffttttt ... saja berkongsi sikit cerita kenapa menyepi, oklah baru ni sambut ulang tahun kelahiran anak buah, takdalah baru sangat pun 17 mei kot gitu ... malam tu adalah buat makan² sedara mara dengan kawan² adik je pun.. tak ramai jemputan .. api penatnya.. hurabbbiii .. dengan esoknya amir nak bersukan, agaknya sebab tu lah aku kepenatan .. tumbang ngeh .. ngeh .. ngeh ...




Selamat hari lahir rizqi .. korang tengoklah amir tu .. haihh main hp .. itulah kerjaannya mujur tak lama, lepas ramai kawan² sepupu² datang .. dia pun main tak hinggat kawan .. esoknya bangun lambat nak ke majlis sukan.



ini hadiah daripada mak long ... omey tak .. omey tak .. hahahaha .. harap rizqy suka, kemain lagi muka dia .. seyes takut mak long nak tumpang hahahaha .... ;p

Semoga rizqi membesar bagaikan juara menjadi anak yang soleh ... amin.



Bila sambut hari lahir rizqi, amir pun sibukkkkkk nak buat jugak .. asyiklah dok menanya bila hari lahir dia ni .. bulan depan jer anakku sayang ... nanti ada rezeki lebih kita buat yer... takda lebih kita 3 beranak je lah hahahaha ...;p amir dah semangat nak sambut dengan kawan².. tapi hari lahir dia cuti sekolah achaner.. kenalah tunggu buka sekolah baru potong kek dengan kengkawan. (^_____^)v





Bicara Hati : Ni cerita kuda ker?? luahan perasaan ker?? hari lahir ni .. kira rencam jerlah yer ..;p








11 ulasan:

msredcheesecake berkata...

seronoklah beday mak long bagi hadiah

Khai♥Rin : anies berkata...

amboiiii rizqi... tu nk merempit ke mn tu? ;-)
happy belated birthday comeyyy

Fiza Rahman berkata...

Alhamdulillah...dah sembuh. Selamat hari lahir buat rizqi.

Kakzakie berkata...

Anak-anak memang suka sambut birthday dgn kawan-kawan sebab lebih meriahkan. Kalau dgn keluarga yg ramai ahlinya ok juga...

Nafira usof berkata...

hehehehe.. kude menan upernye.. ingatkan kuda betol.
budak2 kalo nampak kek memang dah besar hati sgt yer~

Nad MamaZN berkata...

mencari gak isi entry pasal kuda hehe..
takpe, baru baek demam kan ;)
harap beransur sehat la 1 famili...

mamaarifakeem berkata...

Buat majlis cenggini mmg boleh buat kita jatuh sakit juga, penat juga kan... bsmbung pula dgn akt luar...amboi seriusnya besday boy.. ahaks..

lia berkata...

ni namanyer n3 all in he3... btw, legaaa sbb da sihat, Alhmdlh...

LYAfrina berkata...

hihi..igt kuda apa gagah berlari tu

Sal Bee Yah berkata...

sup ketam ni biasanya orang sihat yang makan banyak..hehe.tumpang rezeki.sedap wooooo

- AZIE - berkata...

omey..omey...mcm maklong hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...