♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 30 Mei 2014

Home » , , , , » 1 Syaaban Pada Hari Jumaat

1 Syaaban Pada Hari Jumaat




Alhamdulillahhhhhh syukur rasanya hati, tenang rasanya .. beberapa masalah sudah pun selesai urusannya sebelum ramadhan .. lapang rasanya dada ni.

Hari ni bermulalah membilang detik kehadiran ramadhan tak lama lagi, moga kita semua diberi peluang dalam keberkatan itu sekali lagi .. dan menghargai masa yang terluang. Insyaallah macam biasa malam nisfu syaaban pada 12 jun 2014 kami akan berkumpul dan meraihkan bersama².. bezanya tahun ni akan ada kenduri kesyukuran untuk rumah baru .. insyaallah.. amin.. amin.. moga dipermudahkan.

Moga perubahan demi perubahan yang berlaku seiring dengan pertambahan usia akan mematangkan kita, adakalanya mungkin sikap kita yang sambil lewa mudah memandang ringan tentang sesuatu di anggap tidak serius oleh orang lain... dengan kehadiran syaaban dan ramadhan yang bakal menjelang ... sama²lah kita muhasabah diri perbaiki hati dan jiwa moga rohani sentiasa bersih daripada anasir² yang tidak elok.


(^____^)v

Salam 1 Syaaban Buat semua .. selamat bercuti.




















8 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

yeayea ada kenduri rumah baru, heheh :)

Tihara berkata...

insha Allah sama-samalah kita :)

mamaarifakeem berkata...

Sekejap saja lg menjelma ramadhan... :-)
Selamat bercuti..

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Tak sabar nak puasa.. :)

eita berkata...

cepat je masa berlalu kan..nak masuk ramadhan plok

Sal Bee Yah berkata...

tak sabar nak tunggu ramadhan kan :)

LYAfrina berkata...

alhamdulillah.. xlama lg msuk bln ramadhan

Nora Karim berkata...

Wah.. nak msk rumah baru yea masya.... bestnya... salam ramadhan in advance juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...