♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 14 Mei 2014

Home » , , , , , » Kesukaan , Kegemaran Dan Sentiasa Dihati

Kesukaan , Kegemaran Dan Sentiasa Dihati





Alhamdulillah rezeki pagi hari .... sarapan air tangan mak lagi nasi goreng kampung pedas dabommmmm disulami dengan keropok losong nyum² ... selamat sudah semuanya ku hadap sarapan pagi   >____<






10 ulasan:

lia berkata...

dap nyerrr.... dan yg paling sedap bler air tgn mak yg membuatnyer.... Alhmdlh...

Khai♥Rin : anies berkata...

yg tgk ni trs lapo

Nieyl berkata...

untung nyer...:)nampak sedap...

Joanna Yunus berkata...

Sedapnya.... terus lapar

N.Aima K berkata...

keropok losong tu mcm keropok lekor je.. ke keropok yang sama tapi nama lain

Nad MamaZN berkata...

masak la apa pun
masakan mak tetap no 1 :)

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah kenyang suda :)

Nafira usof berkata...

telan air liur tengok kopok losong tuh.. rindu dah nak makan kopok losong Ganu~

IntaNBerliaN berkata...

wah, air tangan mak mmg the best..!! :-)

*SAYA tak pernah dgr plak yg pasal pusat tersembul or tak ni... sbb saya tgk org2 sekeliling saya, pusat semua nampak je.. bila lahir pun anak ada je lelaki or perempuan.. first time plak dgr pasal ni

- AZIE - berkata...

nmpk mcm xpedas ja nasi tu hehehehe...kena rasa ni baru tahu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...