♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 29 Oktober 2014

Home » , , , , , , » Bento Warna Warni

Bento Warna Warni



Assalamualaikummmm .... fuhhhhhhhh tiup habuk dulu, mak ai.... habuk bertempiaran kemahin banyak kooooo .. bersawang blog tak sempat buat entry, bertabahlah korang hadap entry asam jeruk tu .. sambil telan air liur kuikuikuikui .. ;p


Kat rumah sejak akhir² asal kenduri asyiklah mendapat gula² bento ni hah... dah sampai tak tahu nak letak mana.. sudahnya kumpul² masuk dalam tupperware bawak gini ke opis, kalau kat rumah memang tak dimakan .. kat opis ni ... rasa bosan .. mari kita ngap .. rasa ngantuk mari hisap bento² ni .. ada macam² perisa .... 



Dulu aku panggil gula² susu jer ... ke memang nama dia dari dulu bento .. tak ketahuanlah .. main ngap je selama ni .. perasan nama dia bento pun amir yang mula panggil kikikiki ....





Bicara Hati : Ini bukan bento makanan yang kreatif tu.. dok deko².. yang itu belum ada keyakinan diri lagi nak buat pagi² haihh .....










15 ulasan:

Lynn Hamzah berkata...

hihihi...ingatkan bento yang duk buat bekal untuk anak tu...

lovely berkata...

masa kecik dulu suka makan gula2 susu ni. sedap..

Fiza Rahman berkata...

Dah lama tak makan gula2 ni. Baru tau nama dia bento ☺

lia berkata...

owhhh nama gula2 ni bento yer? xsuka makan dr kecik sbb rasa susu he3

Falsya berkata...

Dh lama xmkn gula2 tuh..gula2 waktu kecik kite..;)

Tihara berkata...

akak pun panggil gula2 susu
tadi tengok tajuk ingatkan bento bekal tu :)

Nastyna berkata...

owhh gegula bento ker nama dia... kann dulu panggil gula2 susu jer.

Rizziela berkata...

dulu suka makan gula2 ni

QasehnyaRania berkata...

simple.sng keja ibu pepagi.hihi
lama dah x makan ni

ch@ berkata...

oh, ku pikir bento deco2 tu la.
rasanya, gegula susu ni makin kecik la skrg, pastu tak kick sgt da.

NzA berkata...

dulu gula2 susu ni sedap tapi skrg rasa dh lain macam...budak2pn dh xpandang....

LYAfrina berkata...

haha..lya ingatkan bento y bekal tu mula2...

lya pon bru perasan ni nama dia bento..selama ni sebut coklat susu je.

Tanpa Nama berkata...

Beli kat mana ni?mengidam gula2 ni..

JayQiLL berkata...

Beli kat mna?mengidam...

Ida Puanstoberi berkata...

eh. sedap. lama tak makan. terus rasa nak carik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...