♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 29 Oktober 2014

Home » , , , , , , » Burger Special Bertingkek Tingkek

Burger Special Bertingkek Tingkek



Hahahahaha ... bahana² bukak fb tadi , jumpa kawan upload gambar burger ni .. kemahin special order kat Bt 1 sijangkang nun sempena sambut bestday katanya ..... terliur dibuatnya nampak cheese meleleh² gitu tau ..... yang burger hitam tu ... kemahin popular sekarang kan ... sana sini dok jual .. tak pernah lagi ku rasa .. apalah agaknya rasa roti tu .. pahit ke.. atau warna jer hitam.




Tak dapat nak jamu selera .. jamu mata jadilah .... sambil berangan² kot² hubby nak bawak pergi Burger Bakar Bt 1 sijangkang tu ... buat² muka manja sikit hahahaha ... ;p




Bicara Hati : Jatuh cinta dengan burger oblong kambing ramly .. seyes sedapp... 




11 ulasan:

Mila Hilas berkata...

mcm mn nak mkn tu, xjatuh ke? jenuh nak habiskan ni hehe

IntaNBerliaN berkata...

wah spesel betoi ni... tiba2 rasa nak mkn beger... hehheh

QasehnyaRania berkata...

menarik.pestime tgk.hihi

ch@ berkata...

humang aih, mcm2 kaler burger ada.

Falsya berkata...

Nasib naik tgh kenyang..hehe..

NzA berkata...

wow dasyat tu..kreatif betul......

lia berkata...

haah la... tiap kali tgk burger hitam tu, teringin gak nak rasa... apa la rasanyer, masih misteri gitu he3

LYAfrina berkata...

waa..lain dari y lain ni.... bagus jugak buat kelainan

Nafira usof berkata...

kenapa cam menakutkan tgk kek gurger tuh.. hahahaha.. makan bape orang agaknye yer?? kemain banyak burger nye.

Ida Puanstoberi berkata...

best ke?
naper akak tgk cam messy je. Huhu.

Akak kalau tgk makanan byk2 cemni mmg terus kenyang.

- AZIE - berkata...

ehh ada burger mcm ni , siap dgn stand lg hehehehe..mcm ne nak mkn tu? dh mcm kek pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...