♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 23 Oktober 2014

Home » , , , , , , , » Jeruk Homemade Bersama Cili Padi , Asamboi Dan Gula Bertaburan

Jeruk Homemade Bersama Cili Padi , Asamboi Dan Gula Bertaburan



Assalamualaikum .... hahahaha .. aje giler pepagi menayang gambar jeruk ni .... jeruk fenomena sekarang ni katanya ... wah² kemahin mahal orang jual yer.. sebalang rm 20.00 ... memang berganda² untung tu .... macam² sekarang kreatif orang meniaga.


Terjebak buat semalam cuti, kait pelam epal rumah mak .. berkobar² nak buat resepi jeruk ni .. tara ... cili kemahin banyak .. pedas berapi .... aku bukanlah kategori peminat tegar jeruk .. cuma nak rasa² gitu jer ... lepas ni nak cuba guna buah epal hijau pulak. hihihihihi .... tak pun campur dengan buah² lain.. hahaha.. mulalah nak derhaka tu ..... 














23 ulasan:

fieda berkata...

fuyooo..kerana tajuk jeruk ni la ku dtg sini pepagi..kikiki..mmg fenomena la jeruk ni..kfieda belum try lagi ni..

Tihara berkata...

wahh yana dah try buat eh
teringin juga
tapi belum jumpa buah mangga nya :)

Sura Mohd berkata...

pegagi dah kecur air liur..sedapnya..:)

Kakzakie berkata...

Sana-sini jeruk pelam macam ini. Kakak aje yg belum buat tapi makan dah sebab kakak beli aje:)

lia berkata...

ramai yg buat & jual... mmg fenomena sungguh...

Pokok Manggis Depan Rumah berkata...

Sedap nampak jeruk ni. Berair mulut dibuatnya walaupun hanya tengok gambar.

Zee Suhaini berkata...

mak aihhh ramai dah dok tayang nih..kecur2 air liur..
takat ni blom merasa lagik..

Rizziela berkata...

sedapnya

Fiza Rahman berkata...

Sedapnya. Kecur ailio.

Manusiaituaku berkata...

Aduh sedapnya..

Lynn Hamzah berkata...

sana sini orang duk sibuk buat jeruk nie...terliur kita tengok...hihihi...

lieyalatif berkata...

MMG TGH Mmg fenomena betul mangga asam boi nie...kat fb lieya semalam kemain lagi rancak naik pic nieh....ramai member buat ....

serius kecur tgk mangga masya nieh...mau ratah abis sebalang sekali ngap ni heheheheeh

nohas berkata...

terliur tengok jeruk ni..

Sweetmama berkata...

kecur liur tgk jeruk homemade ni,
itulah jd fenomena plk dh, asik dok tgk org upload pic jeruk je..

Joanna Yunus berkata...

Oh tidak kechur mulut akak ni bila tengok gambar... kalau dekat mahunya akak serbu dah kerumah kami ni

Naemah Umi berkata...

eheheh..umi pun dah buat mmg sedap...viral betul jeruk ni skrg kan :D

Falsya berkata...

Sejak jeruk mangga asam boi nie menjadi viral, sejak tuh la asyik terliur jer..kecur ailio nengok..

NzA berkata...

akak pn blm cuba lagi buat "demam jeruk asam boi" ni....nk kena p cari jugaklah buah asam...xtahan tgk...kecurrrr.....

::EIDA:: berkata...

viral dah jeruk nii.... ida tak berapa suka sangat masam so tak buat hehehehe ~ tapi pernah rasa budak office bawak sedap jugakk ;))

LYAfrina berkata...

fenomena sekarang..
x pnh try lagi

QasehnyaRania berkata...

fenomena sungguh kan skrg ni.merata rata ada.

Ida Puanstoberi berkata...

siap ada orang beli online..pastu bila dapat..dah busuk teruk. kesian..
menda ni senang bebeno buat nya.. takyah la beli..buat sendiri je kan.. akak mmg ada je asam boi tu kat rumah sbb kadang buh dalam jus.

- AZIE - berkata...

memg tgh jd viral skrg ni kan..xpnh pun buat lagi hehehe duk asyik mkn yg org buat jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...