♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 15 Oktober 2014

Home » , , , , , , , » BMW - Nombor Hangat

BMW - Nombor Hangat


BMW - Nombor plat yang paling hangat sekarang ni kat jpj siap ada yang sanggup beli harga tenda ratus ribu lagi nak dapat nombor cantikkan ... hubby terjebak .. tapi tidaklah sampai membeli tenda nombor .. dapat huruf BMW jer pun dia dah ok ... hahahahaha ;p





Rezeki baru , dah lama hubby aim nak membeli .. baru sekarang ada rezeki ... dan tak sangka dapat pulak huruf BMW KIHKIHKIHKIH ... Tak sempat lagi nak rasmi ronda² kampung huhuhuhu .... syoknya petang² dapat pusing .. ronda kampung ...











15 ulasan:

Nafira usof berkata...

Wahhh.. boleh lah gi dating naik motor plak lepas nih.. hehehe.

Memang cantik nombor tuh.. mesti ramai yg beli nombor BMW nih kan~

Nieyl berkata...

wow!BMW.. hihi..
okla tuh kak...:)

Tihara berkata...

wahh cantiknya
flat bmw gitu :)

Nastyna berkata...

itu lah ada nampak pasal ramai yang bida nombor bmw ni, kakitangan kerajaan pun sama naik, banyak duit depa sampai ratusan ribu kan.

Kakzakie berkata...

Waah... Amir bolehlah naik BMW tiap hari ye. Cantik pula kan.

IntaNBerliaN berkata...

bmw macam kete bmw je hihi...

seronok ni dpt pusing2 kg naik moto ptg2

Zee Suhaini berkata...

wahhh amir ada motor baru laa..

Mila Ahmad berkata...

honda BMW tu, kau hadooo heee~

Fiza Rahman berkata...

Hangat sangat ☺

lieyalatif berkata...

tu la masya mmg ramai dok aim no plat BMW kan...lieya tgk list no BMW yg nombor cantik tu ...pergggghhh sampai setengah juta harga kan.... dasat betul....

ehem2 leh lee jalan amik2 angin sambil peluk2 naik moto ...auwww!!!

Deq's Qienz berkata...

nyaris ingat beli bmw betul tadi..hehee cayalahhh :)

LYAfrina berkata...

Boleh la.. ade jgk bmw tu. Hehe

Puan Kutu berkata...

wow BMW depa smartnya..hehe mesti amir paling suka dpt round kampung dengan moto baru

tiga lalat berkata...

Salam. Hee nombor plat BMW yang menarik.

QasehnyaRania berkata...

syiokk kan ronda pusing kg ambik angin petang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...