♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 22 November 2012

Home » , , , » Maraton gaya bebas atau kuak lentang

Maraton gaya bebas atau kuak lentang

  


Bile anak bujang sibuk layan kartun di malam hari.. ibu pun merangkak pelan-pelan bukak laptop hihihihihi.... baru jer bukak terdengar amir menjerit ibu...... ibu.... ibu .... nak susu.... memang anak ibu betullah tak boleh hilang bayang... terjerit-jerit cari ibu.... tutup lappy terus.. hilang mood nak bw kawan-kawan malam semalam...... ingatkan nak bw sebab siang tak sempat bukak blog langsung... ayahnya elok jer dah tidur depan tv... tak nak pulak amir kejutkan. Anak-anak.... garang-garang ibu ni jugak yang dicari... (garang ker??? hihihihihi)

Maraton gaya bebas atau kuak lentang??? hahahaha.. tajuk tak menahan dibuatnya..... maunya tak gaya bebas 44 komen masuk.. pelan-pelanlah saya bw kawan-kawan... jangan mara.. kalau ade yang saya tak sempat singah malam ni.... atau tak sempat komen.. sempat singgah jer.. sebab internet malam ni hadoilahhh.... lemaulah pulak....  memang gaya bebas habislah ni... pusing kanan mengiring bagai ni....

Oleh kerana minggu lepas sehari kerja sehari cuti.. amir pun sehari ketadika sehari cuti.. minggu ni dia meragam lah pulak ketadika.. nape tak cuti-cuti ni ibu.. amir bosanlah tak ramai kawan (sebab tadika dah cuti yang tinggal kawan-kawan taska jer...) sudahnya semalam dia tak mau masuk taska.... mogok makan tak mau... main dengan kawan tak mau.... pukul 3 petang saya amik sebab cikgu taska kata takut dia sakit perut tak jamah nasi.. minum susu jer.... haihhhhh anak-anak.... bile saya tanya.. amir nak ikut ibu.... sampai opis ibu elok jer bagi susu terus tidur kat surau.... malamnya pulak pukul 3 pagi bangun sampailah pukul 7 pagi dok ngadap kartun.. ibu nak pergi kerja dia tidur huuhuhuhu.... dah tak pasal mengamuk sampai taska tak nak turun kereta.

Apepun tadi dah pujuk bawak pergi carefour bawak jalan-jalan.. harap esok dia dah oklah tak meragam lagi.... dah layankan main playground yang ae bowling tu... ibu sempat lagi cuci mata kat nagoya hihihihi....


Bicara Hati : Apelah yang amir gelakkan sambil tengok kartun tu... sambil layan rambutan warna kuning mertua bagi nyum-nyum....





11 ulasan:

izan mama mia berkata...

tahan mata dia tgk tv yer..ish..anak2 sekarang mmg susah nak srh tido....jenuh asyik kena janji itu ini..cam mia jugalah..adoi..letih tul..

mamalieyna berkata...

Ragam anak..apa2 dcari si ibu jgk...

Nieyl berkata...

hihi~ibu tetap kan di carik nyer..:)

Ujie berkata...

Tengok masya mcm tak garang je.. :)

Nafira usof berkata...

ragam anak kadang kala buat kita fenen kan~

Nisah Idham berkata...

garang-garang ibu
tetap ratu di hati anak-anak.. (^_^)

fiza berkata...

Maraton...jgn tak maraton. Tak per, take your time.

sweetmama@eija zaquanziqry berkata...

amboi amir layan kartun dr kul 3 pg sampai kol 7 pg, lebih kurang la mcm zaquan, zaquan mlm sampai ke kol 3 pagi, tido lwt la kiranya..ermmm kadang2 kita ikutkan jgk jnji dia x nangis2, tp nnti kalau dh sekolah mmg x leh la nak bg muka sgt..nnti susah nak bangun pagi pulak kan..

Tihara berkata...

as salam

tu lah akdang2 tk sempat nak bw..cuti2 ni kurang sikit org online:)

IntaNBerliaN berkata...

camne maraton gaya kuak lentang tu yer.. hihi

Puan Kutu berkata...

anak2 mmg byk ragamnya..aiman masa 4taun byk kali jugak meragam nak ketadika..tp Alhamdulillah umo 5tahun dh ok..amir tu nti dah 5taun Insyaallah dia dh matang sikit.dh tak meragam lg Insyaallah...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...