♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 30 November 2012

Home » , , » Baju tidur kotak - kotak

Baju tidur kotak - kotak

  
Penangan² bahana betul lepas ni mesti berebut² ramai yang cari baju tidur kotak² kan... sebab malam tadi nampak AA pakai dalam cerita Adam & Hawa hihihihi... (^___^)v
 
Baju ni selalu sinonim budak² sebaya amir jer pakai.. tapi amir pun takmoo pakai dah huhuhuhu... dia rimas baju berkolar ni.... Tibe² nak belikan jugak.. nak belikan untuk 2 orang hero ibu tu hahahahaha.. amacam?? okkk tak.... Kat mane nak cari ni... rasanya untuk orang dewasa payah nak jumpe.. untuk budak² senang jer....
 
Muka gatalkan.. nakal pun iyer jugak...



Bicara Hati : Awatlah bilik sempoi sangatkan takde macam bilik pengantin kikikikikiki .... ;p
 

20 ulasan:

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Hhahaa..hebat betul penangan Adam & Hawa ni ye..

k.eija x ikut sgt sbb waktu balik kerja selalunya berebut tgk tv ngan asben kalau hari cuti berebut tv ngan Zaquan. nak rekod pun asben rekod rancangan fav dia je..

tp kadang2 k.eija layan gak bila k.eija dpt konker tv..hehe, skrg pun byk yg download kat youtube n upload di FB..k.eija tumpang tgk kat situ je..hehe

Izan Ishak berkata...

hehe... teringat dulu budak2 ni pun ada baju tidur kotak2 ni. tapi kan kalau belikan utk en suami ku itu, entah dia nak pakai ke tak...

Afasz berkata...

dah lama tk tgk ni. nnti nk tgk la. diorg dah duk sebilik ke

BERT berkata...

lelaki klu pkai bju kotk2 mmg semattt

Mrs Lurve berkata...

adoi..spoil btlla smlm, tersangkut2 cite sbb ujan..

izfanora berkata...

huhu.. mau kena pelangkung dengan encik suami klu sy beli baju nie utk dia.. hahaha..

ritu ada nmpk baju saiz dewasa camni kt GM.. :)

ieda berkata...

gewam ngan episod semlm ekeke ..
tapi syukur seronok ..

hurmm baju kotak2 tuu cam sesuai ngan aaron .. even anak2 akk pun ada .. lelaki lahh ;)

man berkata...

beli lah baju itu kat suami..hehehe

saifudin berkata...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Ingatlah selalu bahwa tekad Anda untuk sukses lebih penting daripada yang lainnya.

Kakzakie berkata...

Orgnya hensem pakai apa corak pun lawa aje.

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

hahah aron aziz pakai ape pon memg nmpak ohsem

eita berkata...

tak dapat tengok gambo..net lembab nak loading..
huhuhu

Nora Karim berkata...

hahah kemain lagi masya... nak belikan tuk anak2 ke tuk en hubby? hihihi nakal ya...! ^_^

Deq's Qienz berkata...

oke jelahhh..hehe,,kiut hape..tapi AA pkai semua elok..heehee

Nora Karim berkata...

hihihi nak beli tuk anak2 ke tuk en hubby...?! hehehe

Nuffy: PPZ

LYAfrina berkata...

hihi..lya tersengeh sorang layan drama ni.

QasehnyaRania berkata...

hihi..
penangan abg aaron..
dah beli jgn lupa upload tau ..nk tengok :D

IntaNBerliaN berkata...

ensem je kan bila tgk aaron aziz pakai... hihiii

ntah, sy pun xtau mana nak cari

Puan Kutu berkata...

haha btul ke nak belikan baju tidur ni dekat dua hero?

aiman n en suami tido tak pernah pakai baju kecuali sejuk..:)

PUANSTOBERI berkata...

haha. retu masa tgk ada gak akak cakap kat asben "sy adiah ke awak baju kotak2 ni je lah masa anniversary nak? huhu"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...