♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 29 November 2012

Home » , , , , » Masterchef I Bola Piala Suzuki I Adam & Hawa

Masterchef I Bola Piala Suzuki I Adam & Hawa

  
   

Kisah malam semalam.. semua nak dilayankan kat tv hihihihihihi.. semuanya pun best... nasib baiklah amir tidur awal, jadi ibu dengan ayah jerlah layan tv .. tu pun dok berebut remote hahahahaha.. kalau amir tak tidur mau berebut dengan amir jugak.. sibuk nak tengok kartun.

Oleh sebab nak melayan bola punyer pasal, tangan baru nak baik ni digagah²kan diri jugak masak.. hari sebelum tu oklahh mek bagi nasi kerabu.. takkanlah mek nak bagi lauk setiap hari kan.. so semalam masak sardin jer pun hihihihihihi... makan 2 beranak sebuku roti tak sedoooo ...

Mule² sependapat elok jer tengok masterchef sekali tang pengumuman nak masuk final ditangguhkan lah pulak hahaha saboor jerlah.... ibu layan adam hawa sebab semalam episod yang best hawa dan adam dah berbaik hihihihihi..... tup² ayah kalih bola... kannn.... oklah layan kejap.. tadi masterchef oklah lagi.. ade iklan tukar bola.. ni dah kalau layankan bola jer mane ade iklan.. nasib baiklah ayah mengalah.. dapatlah tengok adam hawa jap.. kemain lagi yer AA kalu bab² menyakat ain tu menjadi jer.... yang tengok ni pun dok senggih² hihihihihihi ....
 
Ok malam ni boleh layan tanpa gangguan juga... sambil makan bihun tom yam ..... (gamba tak mau tayanglah kang masing² terliur pulak...



Bicara Hati : Bukannya pulun sangat kat tv cerita Adam Hawa mane yang sempat jer tengok pun hihihihi.. paham jer jalan cerita tu.. cuma lakonan AA tu yang selamba menjadi jer.. mencuit hati dibuatnya...







6 ulasan:

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

time ni rasanye k.eija n asben layan bola tp lepastu k.eija tertido, nak tidokan anak2 dgn mamanye sekali tido..

izfanora berkata...

sume suka tgk citer adam hawa.. sy xpnh tgk lgsg citer tue.. hihiih..

beli tv lg ye. xyah berebut... :P

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

dh lame saye xtgk adam n hawa,heheh nk tggu full episode,,=)

Nora Karim berkata...

masya upgrade ke PVR... senang tak payah berebut... hehe

Nuffy: Colgate Total

QasehnyaRania berkata...

saya layan bola kedai mamak je..
sbb antar mak perak naik bas jm 830mlm..hihi

5 tv dok ada semua channel layan bola..acaner

Puan Kutu berkata...

ramai sungguh dok gila cerita adam hawa tu.sy tak tgok pun.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...