♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 29 November 2012

Home » , , , , » Rezeki jangan di tolak

Rezeki jangan di tolak

 
 
   

Penyumbang suara entry semalam tanpa bicara hihihihihihi ... kes tangan baru nak baik daripada terseliuh kerana di duga.... alhamdulillah lepas berurut dan sapu param beras kencur tangan dah okkk ... khasiat param beras kencur.


Ramai yang komen entry semalam... terima kasih sangat².. walaupun saya tak sempat nak bw semua.. kalau sempat hari ni saya sambung, kisah entry semalam tu bukan amir makan batang saderi tu.. tapi amir menyanyi dalam kereta batang saderi ibu jadi mangsa dia buat 'microphone'.. penuh perasaan dia menyanyi huhuhuhu.....kadang² tu layankan jer.. dia menyanyi hilanglah jugak rasa boring dalam kereta tu.... tu belum campur lagi cerita dia kat taska .... mau takde titik ceritanya.. tapi percayalah mulut dia hanya riuh dengan ibu dan orang² yang rapat jer.. dengan orang yang dia tak kenal dia susah nak bercakap... ;p



Rezeki mek sebelah bagi nasi kerabu ....
Macam tau-tau jer.. tangan ni tak larat nak masak ....
 
 
 
 
Kenapa saya taip wonderpets suke makan batang saderi.. seyes saya tak tahu pun selama ni.. amir bagi tau barulah saya perasan.. dia layankan wonderpets dia kata kalau wonderpets berjaya tolong kawan² dia dalam kesusahan lepas tu dia makan batang saderi raikkan kikikikikiki... selama ni tengok gitu² jer.. memang tak perasan langsung sampailah amir yang bagi tau barulah saya perasan hahahahahah......


.
Adekalanya kesibukkan diri, kita akan jarang dapat berjumpa dengan jiran-jiran jauh sekali nak melepak berborak.. melainkan ade kenduri atau jemputan makan di rumah jiran-jiran.... sejak akhir² ni pun balik lambat, amir pulak dah ketadika tak duduk rumah pengasuh. Semalam mek adelah jugak cakap perihal jiran² ni.. malas nak amik pusing.. biarlah mereka.. yang penting Allah maha mengetahui (^___^)v





Bicara Hati : Tangan yang memberi dengan ikhlas lebih baik daripada yang menerima.
 

16 ulasan:

BERT berkata...

wah rezeki tu.. Alhamdulillh.. kyg prut kn huhu

Mrs Lurve berkata...

dh mkn semalam, sedap!!

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

sedapnya nasik kerabu =)

Falsya berkata...

sedapnye nasi kerabuuuuuuu...

AdaM Hawa berkata...

telan air liur jap.. tetibe teringin makan nasi biru ni..

Ujie berkata...

sorry, tak baca kisah sblm ni. apapun..moga cpt okey ya.

saya tertarik sgt dgn nasi kerabu tu. mesti sedap buatan sendiri org kelantan.

::EIDA:: berkata...

Ida tak pernah makan nasi kerabu.. sbb takut nak makan colur nasi biru.. boleh?

*SiRibenMerah berkata...

da lama x makan nasi kerabu.. hehehe..

Alycia berkata...

oh sedapnya nasi kerabu tu nampaknya...

haah, kat Melaka Wonderland mmg panasss sgt..

Nafira usof berkata...

alahaiii.. terliurnya tengok nasi kerabu tuh.. sedapnye~

mama aryan berkata...

sedapnya nasi kerabu tu..murah rezeki

Kakzakie berkata...

Adanya anak memang boleh menggembirkan hati. Dia cerita, dia menyanyi, dia berbual sendiri pun kita turut seronok.

Harp tangan tu dah oklah..

IntaNBerliaN berkata...

sy mmg xtgk wnderpets tp baguslah, sampai amir yg leh cite kat ibu.. hihi

fiza berkata...

Sedap tu nasi kerabu. Dah lama tak makan.

Nora Karim berkata...

wah sedapnya nampak nasi kerabu tu...

Puan Kutu berkata...

sedapnya nasik kerabu..mek sebelah tu mmg rajin benar bg makanan ekk..Alhmdulillah..:)

cmna la ibu tgok wonderpets, wonderpets suka makan saderi pun tak tahu.hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...