♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 7 Mac 2014

Home » , , , , » Hadiah Istimewa Buat Yang Kita Sayang

Hadiah Istimewa Buat Yang Kita Sayang



Kebizian melanda, dah tetiba tajuk hadiah istimewa pulak kan, mau tak sibuk pagi tadi alhamdulillah ada solat berjemaah dhuha dan solat hajat ... kat opis ni, moga semuanya di bawah lindungan yang maha esa... dalam kesibukkan masih berpeluang untuk mengikuti program² macam ni di hari jumaat rasa macam nikmat sangat².

Pening pikirkan hadiah yang sesuai sempena hari lahir, anniversary atau apa² hari yang istimewa ... bagilah hadia doa .. sebab doa tiada hari yang istimewa setiap hari pun boleh dilakukan dengan ikhlas... Jadi mari kita rengungkan gambar dan kata² hikmah ini ...




Amin .. moga orang² yang kita sayang juga mendoakan kita.




Selagi boleh biarlah ia menjadi rahsia kita dengan allah .. kerana allah sentiasa memerhatikan apa jua yang kita lakukan .... >_____<











6 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak masya. subhanallah. doa yang baik2 untuk yang tersayang adalah terbaik ~~~

Fiza Rahman berkata...

Tiada hadiah yg lebih baik selain dari doa.

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

setuju2 ngn entry ni kak =) sbb doa tu yg sentiasa kekal dlm ingatan kite kn,

Sya Nadia berkata...

betul..hadiah paling istimewa adalah doa..

Nora Karim berkata...

betul... setuju sangat dengan kata2 tu...

Puan Kutu berkata...

Insyaallah tak pernah lupa menghadiahkan doa buat org yg kita syg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...