♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 20 Mac 2014

Home » , , , , , » Sotong Gula Sinonim Dengan Pulau Pangkor

Sotong Gula Sinonim Dengan Pulau Pangkor


Dah lama tak jejak, bila dapat peluang opis ada kerja kesana.. saya pulak tak dapat pergi ermmmmm ... bukan rezeki agaknya, jadinya kawan² yang pergi tu.. seronoklah korang eh .. dapat hilangkan stress kat opis ni hihihihihihi ....


Sotong gula memang sinonim dengan pangkor, seyes .. saya suka itu je kalau kengkawan tanya nak apa.. ntah tak terpikir pun nak kirim fm ke apa .. yang pasti dok bayangkan stong gula jer... tak semenggah sungguh hihihihi .... seyes kalau dapat satu bungkus tu saya sorang pun makan dah habis tak sedar... tapi.. kawan kata.. kalau kooo nampak orang tu buat mesti putus selera kooo nak makan.. choii tau.... >_____< pejam mata lelama takmoo bayangkan.

Orang kata kalau nak murah beli kat jeti tu.. jangan beli kat pangkor .. saya pun tak pasti ... tapi biasanya macam tulah .. mana² pulau memang barang harga mahal.. sebab nak bawak ke pulau kan.. naik feri hihihihihi























7 ulasan:

Ujie berkata...

Akak suka...tapi tu la, tak lalu..sbb masa g pangkor tu ada pegi kilang2 yg buat. Sume cina.. Tapi geng lain tak kisah pun, telan je.

Zee Suhaini berkata...

ni kalo makin dikunyah makin sedap masya..sekejap jer licin..

Khai♥Rin : anies berkata...

tapi saiznya da kecik..dulu rs nyer lbh bsr

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Macam tak sah kalau pergi pangkor tak beli Sotong gula ni Masya.. emm dapnyaaa

Sweetmama berkata...

betul tu sinonim dengan p.pangkor, tp tu la yg ikan tu dh semakin kecil isi dia..

mama aryan berkata...

pernah pegi kilang dia...akak suka sate ikan

Puan Kutu berkata...

rasanya dh tak sama macam kita kecik2 dulu yana..yg skang dh tak sedap byk..tu sbb sy yg selalu pegi Lumut pun tak pernah beli.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...