♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 28 Mac 2014

Home » , , , , , , , » Klinik Homeopathy Di Shah Alam

Klinik Homeopathy Di Shah Alam


Semuanya berpunca secara tak sengaja bila kawan saya yang mengandung kat opis ni batuk tak henti².. katanya malam lagi teruk .. bila mengandung pulak tak boleh makan ubat batuk sebarangan takut kesan kat baby.

Oleh sebab inilah saya di ajak oleh kawan saya ke klinik homeopathy ni, kunun² di ajak .. sekali ko terjebak beli jugak vitamin kat situ .. seyes owner dia peramahhhhh yaaa amat .... korang kalau pergi tak paham atau nak tanya pasal apa² jer keraguan boleh jumpe owner dia.. memang owner dia ada jer kat klinik tu.. nama dia Dr. Radziah.

Dah alang² sampai dan jumpe doktor radziah ni teruslah tanya pasal amir yang alahan pagi² mudah bersih macam resdung .. tapi akan baik dengan sendirinya bila dah siang sikit .. jadi dokor pun sarankan beberapa ubat/ vitamin untuk amir .. semudah itu tanpa bawa amir.. yang penting semua ubat² dia takda dadah yer... maklumlah sekarang ni kena berhati² sikit... pasal vitamin² ni.. lagi² ubat batuk.




Antara rawatan² yang diberikan, kawan saya yang snap .. maaflah tak dapat nak snap semuanya... kalau berminat boleh pergi terus kat klinik dia.. belakang restoran hakim seksyen 7 ... itu tradmark yang kita orang gunakan.







Antara ubat² yang ada di klinik.. yang pasti semuanya bebas dadah ....






Ubat/ vitamin yang saya beli untuk amir ... vitamin resdung, batuk, selsema dan IQ dan bukan amir jer boleh makan.. kami seisi keluarga pun boleh makan ... kerana vitamin di klinik homeopathy sesuai untuk peringkat umur atas nasihat doktor yer... korang jangan main beli jer... kena dapatkan nasihat daripada klinik radziah dulu ... iyelah mana tahu korang ada terjumpe vitamin ni dijual oleh pengedar² klinik homeopathy korang main makan jer... pastikan yang asli.. dan mereka yang memang terlatih daripada dr radziah.







Sebelum balik sempatlah kami abadikan gambar bersama² dengan doktor radziah, allahuakbar peramah sungguh doktor ni ... satu soalan korang tanya .. panjang lebar doktor terangkan... dan kat sini saya dapat ilmu baru .. saya tanya jugak maklumlah saya dah 6 tahun cuba untuk tambah zuriat lagi, doktor nasihatkan jangan makan tom yam .. ohhhmaiiiiiiii saya baru tau perencah tom yam sebenarnya ada satu bahan yang sangat² tajam dan tidak elok untuk perut.. fuhhh korang pun tahukan masya ni peminat tegar tom yam .. camne nak hilangkan ni.. kenalah gigih lepas ni masak tomyam perencah sendiri.. dan elakkan makan tom yam di kedai² terutama tom yam daripada negara² jiran sob sob sob..... pok tek ke, namfon ke .. ape² jerlah pffftttt >____< ada jugak makanan² lain tapi yang itu memang saya dah sedia maklum... iye masya tau .. korang pun makan.. elok jer subur beranak pinak.. tapi ingat yer... lain orang lain antibodinya.. lain orang lain hormonnya.. sebab ada orang mengandung makan tapai pun okeyy jer... tapi .. ada orang jangan kata tapai ... udang galah pun atau betik boleh jadi punca keguguran... oklah.. masya dah bebel kang lagi panjang lebar jadinya... padahal nak kongsikan pengalaman pergi klinik homeopathy jer.








Bicara Hati : Teruja nak pergi jumpa doktor lagi bila ada kesempatan... dan kelapangan.. banyak lagi nak tanya.


















15 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak masya, wahh bestnya.. syukur bertemu doktor yang peramah camni. hehe tomyam tajam? baru tahu kak. thanks sharing ilmu. singgah menabung ford sini ~~~

Rizziela berkata...

berapa kos sekali jumpa?

Ujie berkata...

ala...akak sukaaa pes tomyam dari Thailand tu. Rasa dia kaw berbanding tomyam biasa. Tak boleh pulak...

Falsya berkata...

Nak try jugak tp tuh la jauh sgt shah alam..qisya mcm ade problem ngan kulit..doc kat hosp kate sbb musim panas..tp xtau la kan..

Bestkan sebenarnye kalau dpt jmp doc yg betul2 layan setiap pertanyaan kite..penah dpt doc yg layan xlayan..mmg itu last la gie sana..

n O e s u h a i m i berkata...

vitamin2 tu mahal tak???

Masya berkata...

SHEILA : AKAK PUN BARU TAHU HUHUHU

RIZZILA : KALU JUMPE JER X PYH BYR .. BELI UBAT / VITAMIN BARU BYR... SBB JUMPE TU MCM NASIHAT JER.. DGR PANDANGAN.. TP MCM MANA PUN KT MESTI NAK BELI JGKKAN KLU DAH DGR CKP DOCTOR

KAK UJIE: SY PUN SUKA YG PES TOM YAM THAI.. YG JUAL KAT SPEED 99 TU HUHUHU

Nafira usof berkata...

tak pernah cuba ubat2 homeopathy nih.. selalu pergi klinik biasa ajer.. huhuhu

ros_reeza berkata...

tak pernah lagi pergi mana-mana klinik macam ni..

Deq's Qienz berkata...

dekat area kedah pon ada homopati tap dlu ada doktor azizan tp skg dah mninggal. prushaan diteruskan oleh anak2 dn istri beliau, namun xsama masa beliau ada..ubat pon dah lain..huhuu

Ema Johari berkata...

seoronok jumpa doktor yang peramah...banyak persoalan akan terjawab

msredcheesecake berkata...

mahal tak ubatnya? ke sama dgn ubat klinik?

QasehnyaRania berkata...

assalam.
ciksu dtg mrlawat kawsan setelah menyibukkan diri ntah ke mana.hihi

serius tomyam ni baru thu kak.sy pon penggemar tomyam. tapi saya guna kiub knorr je la kalau masak kat rumah.kat kedai sy jrng mkan tomyam. sbb kdng kdng pedas sgt. pastu isi sikit je.rugi la.hihi

yg betik tu sy baru thu dri mmber india muslim.
tak pernah tahu pon sblm ni.

udang galah tahu dri akak la

Sweetmama berkata...

owh ye ke tomyam tajam, aduihai dah la Zaquan peminat tegar tom yam.

Fiza Rahman berkata...

Baru tau pasal tom yam tu.

Tanpa Nama berkata...

DIA BUKAN DOKTOR SEBENAR LAHH =.='' mudah sangat korang percaya dengan doktor2 palsu T.T kami yang belajar penat2 sampai nak muntah ni menangis dengar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...