♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 22 Mei 2012

Home » , » Serasi bersama

Serasi bersama

   

Bila sebut sahaja cinta atau hubungan percintaan pasti anda akan terbayang saat-saat indah dan manis bukan? Tapi tidak kurang juga ada yang membayangkan kesakitan dan kelukaan terhadap cinta yang tidak berkekalan dan berpanjangan.
Untuk pengetahuan anda tidak semua yang bercinta itu mempunyai personaliti dan sikap yang sama. Mungkin sekarang ini atau dahulu anda bercinta dengan seseorang, orang itu berpesonaliti begini dan anda tidak sukakannya. Tetapi jangan pula anggap orang yang anda ingin menjalinkan hubungan akan datang sama juga personalitinya.
Setiap orang ada personaliti-personalitinya tersendiri dan setiap orang berbeza-beza. Tiada yang sama. Tetapi anda harus ingat. Bukan semua manusia itu sempurna.

Jom kita ketahui apakah rahsia kasih sayang atau pesonaliti anda atau pasangan anda berdasarkan bulan kelahiran. Bagi yang tak tahu apakah bulan kelahiran pasangan atau orang anda minati itu, cepat-cepat bertanya pada si dia.

Bulan Januari

  • Mudah jatuh cinta terhadap individu yang mempunyai daya tarikan
  • Mudah melupakan perasaan cinta terhadap orang yang dicintai sekiranya dikhianati
  • Sukar setia pada yang satu
  • Pandai mengambil hati pasangannya tapi mudah melukai pasangannya
  • Selalu berdiam diri ketika bertemu dengan pasangannya
  • Bersikap romantik tapi tidak pandai memperlihatkannya
  • Sikap cemburu yang tinggi terhadap pasangannya tapi tidak kisah sekirannya pasangannya cemburu terhadapnya
  • Bakal jadi seorang bapa atau ibu yang penyayang
  • Pasangan ideal untuk individu yang lahir dalam bulan Januari selalunya dilahirkan dalam bulan 3, 6,8,11
  • Kebanyakan bangsa Cina yang ramai lahir dalam bulan ini


    Bulan Ogos

    • Tidak serius dalam perhubungan
    • Mengambil mudah dalam perhubungan
    • Kesetiaan di ragui
    • Pandai memujuk pasangan
    • Suka memimpin pasangan
    • Romantik, Pengasih dan Penyayang
    • Kelam kabut dalam perhubungan
    • Sering bertukar pasangan
    • Sukar mencari pilihan yang tepat
    • Sangat sensitif dan tahap cemburu yang minima
    • Mudah meluahkan kat cinta pada sesiapa yang berkenan
    • Pasangan Ideal: Lahir bulan 1, 6, 10, 12
    • Kebanyakan bangsa Bani Israel dizaman Arab Jahiliyah yang lahir dalam bulan ini

    Sumber dan untuk bulan² lain : Klik Sini
    Macam saya ceritakan sebelum ni.. kami berkahwin atas pilihan keluarga.. tapi saya rasa bersyukur dengan pilihan ini.. berkat doa ibu bapa kami bahagia sehingga hari ini.... lumrah hidup berumahtangga ade pasang surutnya.. sedangkan lidah lagi tergigit.... tak mahu lupe diri mohon petunjuk agak kebahagia ini kekal kehujung nyawa hingga ke syurga amin....
     
    Yups.. ade persamaan kan pada pasangan ideal kat atas tu.. patutlah kami walaupun tak saling mengenali sebelum ini tapi banyak persamaan dan keserasian bersama.. walaupun ade jygak macam tak betul jer.. krateria yang ditulis tu.... 
     
    Lagi satu tulisan kami pun tak jauh beza.. betullah orang kata cara kite menulis juga menunjukkan jodoh kite.. serius saya tak pernah amik pusing... tapi saya percaya semuanya mungkin kebetulan sahaja...jangan terlalu taksub mempercayainya...

    Ala² manje gitu.. hihihihihi... tak sabar nak pergi jalan² hujung minggu ni yeahhh.......
     
     
     
     

    13 ulasan:

    YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

    semua tu mmg penting utk dijadikan panduan mengenal diri mahupun pasangan kita, :D

    LYAfrina berkata...

    kalo sama..mybe ianya kbetulan kan.. btw... adakalanya jodoh drp org tua lg bahagia.. sebab berkat kan

    KhaiRin : anies berkata...

    kami serasi jg ;-) (puji diri sendiri)

    Salmiza berkata...

    mOga bahagia dunia dan akhirat...;)

    Tihara berkata...

    Ahamdulillah..serasi membawa berkah dlm perhubungan :)

    Ujie berkata...

    Oh..bercinta lps kawin..bagusnya!

    Ramalan ni baca boleh, tapi pcaya jgn. sbb kalau tak sama mcm ditulis..takut kecewa pulak dgn psgn tu kan..

    Aine Ainun berkata...

    pilihan keluarga....?

    alhamdulillah...sudah tertulis jodohnya...=))

    Aju Mohit berkata...

    So sweet, bagusnya, tu org ckp, kawin dgn izin parents ni insya Allah bhgia ke akhir hayat

    noor berkata...

    karektor mengikut bln ... bab yg btl tuh suka bab xbaper btl tuh yg xbaper nk suka hhihihihi...

    Puan Kutu berkata...

    aduh sy lahir bulan ogos.semuanya tak elok plak tu.hoho

    izan mama mia berkata...

    Alhamdulillah..kami serasi bersama rindu walau jauh seketika..

    Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

    Alhamdullillah, Moga kekal bahagia selamanya..:)

    IntaNBerliaN berkata...

    mg kekal ggga ke syurga... amin.. :-)

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...