♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 14 Mei 2012

Home » » Masih mencari ......

Masih mencari ......

  

Susulan daripada teka teki gambar dan hadiah kerongsang idaman kerana takde seorang pun yang dapat meneka dengan betul, saya dengan rasminya menutup sesi teka teki tu dan menyambung lagi teka teki ini kepada soalan lain pula....

Pada saya peserta pertama yang jawab dieyana menjawab hampir tepat tapi... sebab dalam hati dan fikiran ini sebelum publish gambar nak peserta jawab burger ayam special bersalut telur jadi saya ambil keputusan tak terima jawapan dieyana sebab dieyana cuma jawab burger.... saya tunggu jugak kalau ade menjawab burger special.... tak jawab burger ayam special pun xpe... tapi masih jugak takde... sebelum jawapan lain lagi yang bukan² keluar dekat komen sampaikan saya baca pun saya akan tersenyumm saya tunjukkan jerlah gambar keseluruhannya.... okkk.. yer....
 
Gambar yang agak kabur....

Gambar jawapannya.....
Burger ayam special bersalut telur.....


Okkklah oleh kerana kerongsang tersebut masih belum menjadi milik sesiapa... saya sambung teka teki ini pada sesiapa sahaja follower saya dimalaysia terutamanya untuk meneka harga burger ini???? agak² berapa yer... saya mencari pemenang pertama yang berjaya meneka dengan betull.... (^___^)v

Selamat mencuba semua... tinggalkan jawapan pada komen ini...
 


23 ulasan:

aku HaniAsyira berkata...

rm 5.50.. haha

sal ya berkata...

sebab pics tak keluar saya teka RM3.30 la. boleh gitu?

Qhaifa Nur berkata...

sedapnya burger...
terliur tengok...

Fieza79 berkata...

emm rm3.50 kot..hahaa teka je la..

Kazman / Sue berkata...

burger la yee... tak sempat nak belek terus telah jee...

Kakzakie Purvit berkata...

Kakak teka RM 3.80 ajelah...

Saya Disini berkata...

erm..sedpnye..

Salina@IbuAqil berkata...

Uihhhhh mak...
Terliur dah nih..
Nak cikit..

Unknown berkata...

alamak, is jarang beli burger.. tapi nakteka gak... special... sekrang rm3.70... hhohohoo

mala berkata...

RM4

Aine Ainun berkata...

rm3:50...
hihiks...
saya cuba

|| NaFiRaa || berkata...

rm3.00 kot..
kekeekke

- dieyana - berkata...

la, ingatkan dieyana dah dapat kerongsang tu..hihkhihkh...rm 3.20...aci? ^__^

IntaNBerliaN berkata...

sy menhentam dengan harga RM4.50... hahahhah

Salmiza berkata...

rm2.80 kot..hihi

fieda berkata...

kalau kat sini beger spesel gitu rm3.60..

Masduranisaqaseh berkata...

burger ayam special bersalut telur??????

bukan kalo burger ayam special mmg dah salut telur ke?????

x pe lah ..... kalo kat umah mas burger ayam special RM3.00 je.....
huhuhuhuhuh

- AZIE - berkata...

teka jer, dlm RM 3.20 mcm tue hihihihi

fieda berkata...

susah jgk ye nak teka

rm2.90 atau rm4.20

wah..siap ambik harga paling mahal dan paling murah tu..hihi..

Masya berkata...

hahahahaha.... hamboi kak fieda.. nak teka yg mane ni.. yg mahal.. atau yang murah.. sampai 2 jawapan...

fieda berkata...

boleh teka byk kali kan tp dlm komen berlainan..

ok..mula2 ambil paling murah..rm2.90

fieda berkata...

teka lagi..

Rm4.20..

susah benor nak teka harga..harga beger tak sama ye...kat sini beger spesel gitu rm3.60

fieda berkata...

RM 4.40..

tak reti dah nak teka..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...