♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 31 Mei 2012

Home » , » Keterujaan seorang anak buah

Keterujaan seorang anak buah

  

Kisah dah lama berlaku .... masa sambutan hari guru baru² ni.... kebetulan tahun ni takde rezeki ayah nak dapat hamper berganda² macam tahun lepas.... tahun ni pun ayah tak dapat hadiah berkotak² sebab dah takde pegang mane² kelas.... 

Tapi... kalau dah nama rezeki anak, ayah tak dapat bibik pulak dapat (bibik gelaran mak cik dalam bahasa jawa). tahun ni adik saya dapat hampe pulak... suke lah amir, lagi² bile mak saya tepon bagi tau... dapat hamper.. nanti tunggu amir datang barulah bukak.... (mentang²lah cucu baru sorang... tunggu amir datang baru bukak hihihihihi..... ) memang teruja sangatlah.. kalau boleh lepas letak tepon tu terus nak balik kampung.. jenuh jugaklah pujuk bagi tau.. hujung minggu baru lah balik kampung huhuhuhuhuhu...

 Gambar memang sengaja dikaburkan hihihihihihi......
banyak juga makanan dalam hamper ni.. suke betul amir.....

keterujaan amir terserlah mulut.. tak berhenti² bercakap..... asyik bertanya jer... sampaikan saya pun dah lupe ape yang amir bebelkan masa ni....




13 ulasan:

Saya Disini berkata...

bestnye..besar hamper

inazamri berkata...

bertuah amir jd cucu sulung...pulak tu cucu baru sorgkan.

Nyue berkata...

budak2 mmg suka hamperr...he3

Fieza79 berkata...

teruja sgt la tu..siap bebel tnya itu ini..biasa la budak2 bila dpt sesuatu...

Kakzakie berkata...

Untunglah Amir menjadi insan tersayang...

AdaM Hawa berkata...

yang sulong² ni memang dia beruntung.. nenek akan sayang lebih.. hehehe.. macam bonda saya juga..

|| NaFiRaa || berkata...

selalunye isi hamper adalah makan budak2kan~ memang sonok lah amir..:)

Bui Junaidi berkata...

KAK BUI YG DH TUA NI PUN SERONOK KALAU DPT HAMPER,APATAH LAGI BUDAK2..KEKEKE..

fieda berkata...

ye la..amir seronok tu tgk byk makanan dalam tu..budak2 mmg seronok kalau tgk hamper,.

IntaNBerliaN berkata...

saya yg besar ni pun msh teruja kalu dpt hamper.. hihii

Nazayiena berkata...

x sabar amir nak buka hamper tu,byk jajan....

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

cucu sulong mmg byk kelebihan..hehe

bdk2 mmg teruja pun kalau nak buka hamper ni, kita ni pun w/pun tau ape kandungan dlm hamper tu tetap excited nak bukak kan..

anisalya berkata...

mcm my SIL la. tiap tahun husben dia akan dapat banyak hamper. biasanya time raya la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...