♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 16 Oktober 2012

Home » , , , » Kata - kata semangat buat diri sendiri

Kata - kata semangat buat diri sendiri

  

Saya kongsikan kata² semangat ini pada hari ini buat diri saya sendiri dan juga kawan² yang membacanya.....
Saya juga kongsikan di FB (^___^)v

 Memberi maaf pada orang lain yang buat kesalahan, walaupun ianya sukar dilakukan tapi insyaallah boleh... janji ikhlas dan mengambil masa.....


 Insyaallah.. bermohonlah dan berdoalah.... moga Allah memperbaiki diri kita setiap masa


Insyaallah... kalau kita sentiasa berbuat baik... orang lain juga akan berbuat baik pada kita (^____^)v amin...



Bicara Hati : Semua orang pernah melakukan kesilapan, tapi percayalah ... jangan kite mudah menghukum insan lain yang melakukan kesalahan..... biarlah allah itu maha mengetahui segala²nya...







11 ulasan:

ieedaz @ mama_isha berkata...

betul tu masya..thanks sharing yer :)

hainom OKje berkata...

mulianya hati itu... semoga dilembutkan hati ini untuk menjadi seperti hati itu....

Nafira usof berkata...

thanks for sharing~ :)

mama sara nur berkata...

benar..ramai yg tahu tp tak mampu jg...alangkah baiknya andai mampu berbuat sedemikian rupa.


Khalilah MNor berkata...

Berbuatlah baik tanpa meminta di balas manusia.. Berbuatlah baik kerana Allah sgt suka hambanya yg berbuat kebaikan. Tak rugi... InsyaAllah. Tapi buat baik juga mesti berpada2...:)

Falsya berkata...

betul3..suke sgt ayat2 tuh semua...;)

ieja amieja berkata...

sebaik-baik manusia ialah mereka yg dpt memaafkan kesalahan org lain dgn iklas..tp kadang2 bila kesalahan tu besar sgt amek masa jg nak maafkan seseorang

fiza berkata...

Thanks for sharing. Bukan mudah nak maafkan orang yg dah buat onar dengan kita. Espesially bila kebahagiaan kita diragut. Sakit...perit...Tapi tu lah, setiap perbuatan akan ada pembalasannya kan. Kalau bukan di dunia, mungkin diakhirat nanti.

Nora Karim berkata...

betul tu... maaf tu mmg susah sangat nak buat... tapi kita mmg kena memaafkan agar org lain pun luas hati nak maafkan kita...

fieda berkata...

insyaallah kata mcm ni dapat motivasikan diri kita..

Torini Rini berkata...

├četul bngt....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...