♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 7 Februari 2013

Home » , , , » Bahana Suke Sangat Mandi Jakuzi

Bahana Suke Sangat Mandi Jakuzi



Isi air dalam jakuzi pasang siap² yang bergelombang gegar² tu.. tapi bising amir kata.. amir takut huhuhuhuhuhu........

Gerun tak baca tajuk?? hihihihihi....
Kisah bila kat rumah takda jakuzi kan.. anak² (padahal anak sorang) suke nak bagi tahu anak².. menjadi teruja.. ditambah pulak ayahnya pun pakat² nak mandi sama² berendam... dah mengalahkan... umur 5 tahun.

Mula elok jer... mandi berbaju, ok lepas tu ibu jeling kat tingkat dari arah katil.. aik dah bukak baju.... jeling lagi.. aikk dah pakai seluar dalam jer.. (merujuk amir yer) jangan korang baca ingatkan sapa pulak yang pakai seluar dalam jer tu... hihihihihihi.....


 Nampak tak terujanya dia.. ni hari kedua.. hari pertama.. gambar 18sx tak boleh masuk sini.. kang keroooooo auntie² tengok ..;p




Bahananya bile terlalu seronok dan teruja mulalah lupa diri dua beranak tu.. mulut mak ni.. baru jer cakap... hati² amir licin.. mandi jangan suka sangat .. burrr... burr... dengar dua beranak tu mandi.. ditambah pulak dengan bunyi deruman jakuzi tu.. mula² amir takut.. lepas tu dah okk.... 


Bile dah ok pulak.. tetiba² terdengar jeritan.... sakit ayah... sakit.....
Dah mak ni yang lintang pukang turun katil, amir dah menangis.. air mata jangan cakaplah laju mengalahkan air paip yang tengah mengalir penuhkan jakuzi.




Bahana mandi jakuzi .. dapat hadiah cengkaman kat monton yang bam bam hik.. hik.. hik...

Hati² yer kawan² kalau nak bagi anak mandi jakuzi ni, sebenarnya amir memang takut bile air tu bergelombang.. tapi hubby saja pasang kejap .. tak sangka pulak jadi macam ni... nasib baik amir tak trauma, trauma keja jer.... lepas tu sambung balik mandi.


Bicara Hati : Nasib baiklah kat montot amir, kalau kat anu gegegegegege.. nauzubillah.... 

19 ulasan:

Falsya berkata...

adoiiiii...cantik bulat plak tuh..mmg xleh nak biau kan bdk2 mandi sorang2 kan dlm jakuzi..bahaya jugak la..

Kakzakie Purvit berkata...

Lain kali kalau amir yg mandi off aje gelombangnya takut juga... betul nasib baik bontot aje tapi nampak merah tu..

NinaAz berkata...

Jacuzi besttttt. Rindu nk berjacuzi. Hihi

Ibu Lala berkata...

macam mana boleh jadi macam tu...

::NureeN:: berkata...

bahaya jugak yerr... tp nureen x pernah lg g hotel yg ada jakuzi, teringin gak hehee

IntaNBerliaN berkata...

alahaiii siannya amir... bahaya jugak yer...

*dah dapat ke?

Puan Kutu berkata...

tak sgka ye boleh jadi smp macam tu sekali..rupanya tekanan air ni menakutkan juga..budak2 mmg tak serik.amir2..hehe

nad berkata...

Alolololo, sian amir...

Nieyla Nadia berkata...

amboi...takut nyer...
suke dia mandi dlm tuh...:)

Fiza Rahman berkata...

Laaaaa...sian amir.

Unknown berkata...

sebenarnye zura tak pernah mandi dlm jakuzi..hehehe so, tak tahu kenapa boleh jadik camtu skali??.. sampai merah haaa..

::EIDA:: berkata...

Eh eh kenapa jadik gitu? cengkaman ape kak?

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

kalau seronok sgt mcm tu la kak ada ja nk jd nanti hehe

Izan Ishak berkata...

ohhh...bahaya juga tu. kena pantau betul2 kalau anak2 nak mandi jakuzi pasni..

sal ya berkata...

alahai.. bertanda pulak bontotnya ye.

- AZIE - berkata...

kenapa smpai bertanda mcm tue, xbape nak fhm nie...kena gigit binatang ke atau kesan dr mandi jakuzi tue? xkn smpai gitu sekali..kesiannya amir

eija_sweetmama berkata...

aduihai cian amir..

sama lah ziqry pun takut dgn bunyi gelombang jakuzi tu, tp abg dia zaquan..berani..

Liyana Anuar berkata...

bahaya gak mandi jakuzi ni rupa-rupanya ye..nasib baik amir xpape~

ruse_nidzan berkata...

Kesian..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...