♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 27 Februari 2013

Home » , , , » Jakuzi Sudah Ada Di Rumah

Jakuzi Sudah Ada Di Rumah



Asalnya nak buat WW sahaja, tapi mengenangkan kelucuannya.. nak jugak buat entry hahahahahaha... ini kes hujung minggu baru² ni.. kami tak kemana pun.. tak balik kampung... tak keluar rumah... sebab ayah sibuk siapkan kertas kerja untuk mesyuarat PIBG hujung minggu ni... jadi kami anak beranak memang tak kemana lah.. jemputan kenduri pun tak pergi.... sudahnya dua beranak yang tak kene mengena dengan kerja ayah ni bangun, tidur, makan ... sambung tidur balik.. layan tv jerlah hihihihihihi..... (^______^)v dan sempatlah ibu cuba resepi² baru .. nanti kita up story eh...

Tak kala ibu sibuk mengemas almari, mengerjakan dan mengemaskini keperluan amir yang sudah boleh disimpan atau diberi pada orang lain.... Amir pun memulakanlah operasinya sendiri... 

Keriuhan suaranya jangan dikata, sudah seperti beranak 3 dan 5 sahaja.... dalam rumah itu... sampaikan mek sebelah menegur kikikikikikiki.... 

Mintak izin mahu mandi... okkk.. ibu benarkan... mendengarkan dendangan lagu²nya dari bilik air buat saya tersenyum²... sampaikan ada lirik yang tunggang langgang.. lagu² yang belajar disekolah rasanya.. memang punya bakat terpendam... lagu ulat beluncas menjadi rama², lagu... satu labah²...

Tanpa sedar.. suara amir tak kedengaran.. yang kedengaran.. pancuran air sungguh laju ...... bila saya jengkukkkk hasilnya sepeti gambar di bawah...


Hadoilah ini besen amir mandi masa baby dulu ... apa kes dah 5 tahun duduk dalam tu... saboo jerlah.. nak marah pun ada.. nak tergelak pun ada.. bila muka tak bersalah.. ibu jakuzi ibu.. jakuzi.. macam kat hotel hari tu... (amboi x serik² yer.. montot tu dah kene ketip)



Gambar² lain tak boleh ditayangkan... memang 18sx hihihihihi.... memang 2 hari tu.. dia pakat mandi dalam tu jerlah... kalau kebilik air... tu belum lagi... dia mandi shower tu.. habis sebotol mandian dikerjakannya 2 hari gegegegege......



Bicara Hati : Tibe² terbayang² chicken chop yang masak hari sabtu tu hihihihihi.... mudah, dan sempoi resepinya... tq sangat² kat ieda kongsikan resepi tu...


21 ulasan:

Joanna Yunus berkata...

lama akak tak singgah sini...dah besar orang bujang ni kan

Nieyl berkata...

hihihi~amboi2...bkn men lagi yea...mandi siap berbesen lg nie...:)

Nad MamaZN berkata...

Teringat jakuzi golkos la ni ek
Hehe

::EIDA:: berkata...

Okhokhokhh. Jakuzi diaaaa... ida gelak kehkehkehh dah ni akak oiii... hahahhaaa

Mrs Lurve berkata...

maknanya...amir ajak ibu g mandi jakuzi lagi la tue..

Falsya berkata...

xpe la ibu..jakuzi nie lagi selamat xde ketip2 muntut amir...hehehehe

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Hahahha demam jakuzi tak habis lagi lah tu... sabor jer lah RH :D

KY berkata...

kena jaga2 juga tu, bahaya main air tanpa kawalan org dewasa

UniMeOw berkata...

ehh bagus la kak...suka mandi..hehehe

Tihara berkata...

ooo amir nak mandi dalam jakuzi..bijak bijak :)

Ujie berkata...

hahaa..mini jacuzzi!
kena beli besen besar lagi ni masya.

Zana Adieyza berkata...

wah, ada jakuzi la kat rumah.. hehehe.. tomey jer...

Nafira usof berkata...

hehehe.. sama lah ngan anak2 zura.. asal hari cuti jer nak mandi kolam (besen besar)layan kan ajer lah.. kalo x, kita plak yg tak jadik keje~

Puan Kutu berkata...

haha jakuzi berupa besen.amir2..aiman dulu2 selalu mandi dalam besen camni.budak2 mmg suka main air..:)

izan mama mia berkata...

huh samalah kisah anak kita...mereka nak kembali kecik agaknya..hahaha

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

wah jakuzi amir kaler merah tu hihihi...so sexy ko nak hahahha

Fiza Rahman berkata...

Jadilah. Janji boleh berjacuzi ☺☺

eita berkata...

besar nye jakuzi dia..
hahahah

QasehnyaRania berkata...

comfirm dok ingat jakuzi kat gold coast kan amir ;)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Zaquan pun sama kalau dah masuk toilet, sabun mandian dia abis dia kerjakan..

fieda berkata...

wah...syok dia berjakuzi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...