♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 18 Februari 2013

Home » , , » Panggilan Terakhir

Panggilan Terakhir



Tajuk tak menahan dibuatnya.... ini bukan sebarang pangilan, tapi pangilan terakhir buat pemenang yang masih tidak melaporkan diri....keputusan buat kawan yang bertuah.

Setelah kurisiki memang blognya juga telah lama tidak berupdate, mungkin tuan tanah kedaung tidak membuka blognya... jadi sampai bila pulak harus ku menunggu.... mungkin bukan rezekinya....

Oleh yang demikian akan ada cabutan baru sekiranya tuan pemenang masih tidak melaporkan diri hingga malam ini.... beliau yang ku maksudkan ialah eija ameija, hanya beliau satu²nya pemenang yang masih tidak melaporkan diri.... hadiah kawan² yang lain sudah siap ku masuki sampul tunggu setem sahaja untuk ku pos hihihihihi..... (^____^)

Amir dah teruja jer kalau ibu suruh buat cabutan lagi... pemenang baru akan saya umumkan.. kalau pemenang yang sedia ada masih tidak melaporkan diri.

8 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Tak sabar nak tungu hadiah...hehehe...

saffiya_aleesya @ echa berkata...

rugi x dpt join giveaway akak....huhuhu saya ni kan dah lama menyepi..

Nad MamaZN berkata...

Saya yg menyahut panggilan dpt adiah gak x? Hee

Ummi Iman berkata...

Tak buka blog agaknya.

eita berkata...

cepat...cepat....

QasehnyaRania berkata...

la ingt panggilan terakhir pa tadi.. hihi

izfanora berkata...

ada masalah kot.. :)

fieda berkata...

tak buka blog la tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...