♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 4 Februari 2013

Home » , , , , » Shae Sayang

Shae Sayang

  

Tertanya² sapa yang menyanyikan lagu ni.. sampailah terdengar carta era barulah ku tahu sapa penyanyinya.. daripada indonesia rupanya.. muda lagi pulak tu.... liriknya yang sempoi dan melodinya yang rancak buatkan hati terhibur....

Sayang apa khabar dengan mu
Di sini ku merindukan kamu
Ku harap cinta mu takkan berubah
Kerna di sini ku tetap untukmu

Sayang apa khabar dengan mu
Cobalah kamu telepon diriku
Ku rindu dengar suara indahmu
Kerna dirimulah semangat hidupku

Sayang dengarlah permintaan ku
Jangan ragu kan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu

Sayang dengarlah permintaanku
Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu





9 ulasan:

Unknown berkata...

selamat mendengar.... :D

Diana Rashid berkata...

lirik dia simple je..
senang nak ingt..
nyanyi hentam2 pun irik pusing kot tu ja..hahah

Nora Karim berkata...

hari tu tertengok kat rancangan MeleTOP... baru la... "oh dia ke yang nyanyi lagu tu?" :P

Puan Kutu berkata...

sy jaran dengar radio.lagu2 baru ni tak tau sgt..klu lagu lama byk la sy hafal.haha

IntaNBerliaN berkata...

lagu apa ek.. kne dgr baru tau.. kalau baca lirik, xtau lagu pe.. hihii

fieda berkata...

ni dh jadi ring tone kak fieda dh lagu ni..hihihi

puanstoberi berkata...

kat radio suria dah lama kuar lagu ni.. bila kuar kat era trus glamer.. hohoiii.. :P

QasehnyaRania berkata...

suka layan lagu ni..hihi
best..lirik yg simple kan :D

Fiza Rahman berkata...

Suka dgr lagi nih ☺☺

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...