♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 19 Februari 2013

Home » , , » Keputusan Baru

Keputusan Baru



Sejuknya pagi ni .. gegegegege.. selangor hujan pagi ni, tempat lain tak pastilah.. tapi kat klang ni.. gigil ooooo kesejukkan dalam opis ni ..... nasib baiklah hubby bawak kereta pagi ni.. sempatlah mata ni terlelap² dalam jem, sambil meriba amir.... 

Oleh kerana pemenang tak serah diri malam tadi, pagi² tadi lepas amir mandi dan bersiap untuk ke tadika, gigihlah ibu suruh buat cabutan.... tapi tulah.. takmoo pulak bergambar... keputusan adalah muktamad tau.. tiada pilih kasih, harap berpuashatilah .... adil dan saksama.... amir yang cabut sendiri ....


Pemenang baru ialah Nisah Idham


Harap sangat pemenang baru cepat²lah melaporkan diri yer.... tinggalkan sahaja alamat pada ruangan komen ini.. insyaallah.. takkan di siarkan ....

Tahniah buat pemenang baru .... Kalau tak melaporkan diri sehingga jumaat ni 22.02.2013.. nampaknya kenelah bua cabutan baru lagi .... (^___^)

8 ulasan:

NinaAz berkata...

Tahniahhh buat pemenang ♡

QasehnyaRania berkata...

as-salam..singgah pagi.maaf lama tak singgah.bercuti;)

tahniah :D

Nafira usof berkata...

tahniah buat pemenang baru~ :)

izan mama mia berkata...

tentu nisah gembira ni,,,dia tgh bw katanya,,,hikhik,,,tahniah nisah

IntaNBerliaN berkata...

tahniah utk pemenang baru

fieda berkata...

tahniah.

Puan Kutu berkata...

ada ke yg tak melapor..yana nak bg hadiah pun tak nak.hehe mgkin dia tak perasan kot

sal ya berkata...

tahniah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...