♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 28 Februari 2013

Home » , , , » Koleksi Pertama - Peplum

Koleksi Pertama - Peplum




Ini semua poyooooo jer.... dah ketinggalan kehapa ni.. orang lain dah banyak koleksi, kita baru ada satu ni jer.. ni pun tempah.... Merah menyala² mak long nya haihhh ..... ni kalau lembu kejar mau tak cukup tanah lari hihihihihihi .......

Muka mana??? mana???? tak payah tunjuklah kan... tuan tanah kedaung tetiba malu pulak.. pipi dah bam bam.... (^____^)v

Sebenarnya ni baju tempahan pertama kat kedai dekat dengan opis ni.. oklah juga dia buat selesa.. memang memenuhi selera walaupun hubby kata... ni kalau mengandung pun boleh pakai ni.. besarnya.. erkkkkkk ... perli kehapa tu... ke jeles... okkk saya tak pakai pergi opis.. pakai pergi kenduri kendara jer eh... sambil kenyit mata.


Bicara Hati : Ini bahan baju raya tahun lepas yang nak tempah dah takda tukang jahit nak terima, sudahnya tahun ni baru tempah, raya tahun ni pun tak beli baju lagi... kikikikiki.. ni kira baju raya jerlah nanti. 

20 ulasan:

Ujie berkata...

cantik warnanya.

saya langsung takde, tak berani sbb part punggung tu. tapi kalau betul2 longgar baju yg tempah ni..takde hal.

PUANSTOBERI berkata...

mmg merahnya makngah ni.
Aaa... sila la up skali ngan muka tuan tanah.. hikhik :D

IntaNBerliaN berkata...

nak gak tmpah nanti... tgh duk pk nk wat design camne utk sesuai bf.. hihii

Qashmere berkata...

Takpe..fesyen peplum masih IN lagi .. hehehe

NinaAz berkata...

nina pun ada satu koleksi peplum. beli kat cala qisya. tapi tak pakai2 lagi.. haha

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

tanpa nampak muka pemakainya pun nmpk cantik, kalau tunjuk si pemakainya mesti lg cantik..:)

ala k.eija lg la xde pun koleksi peplum lg...

Nad MamaZN berkata...

Cantek kaler dia!

fieda berkata...

kak fieda takder pun lagi..

jaa jaa berkata...

wah, peplum..hehe..okla tu..saya ni satu pun blm ada lg..

Nieyl berkata...

nice la...nieyl pun tgh carik2 yg size nieyl nie hah...heheh~

Mrs Lurve berkata...

cantik , ingat tunjuk dgn aksi memakai seklai..

QasehnyaRania berkata...

cantik warnanya..berapa tailor tu amik kak?

agak2 sama tak kalau yg dah beli siap

lia berkata...

ehhh lawa la wat baju kosong & kain corak....

merah my fav tau ;)

Kakzakie berkata...

Anak-anak kakak pun dah mula suka membeli peplum ini. Kakak dah macam tak selesa nak pakai ini... malu:)

Nafira usof berkata...

canteknye.. teringin jugak sebenarnya nak ber peplum nih.. huhuhu

Sally Yatiey berkata...

Cantiknyaaaaa! Saya pun baru ada 1 baju peplum ni ^_^ hehe

Tihara berkata...

comey org badan kecik pakai :)

izan mama mia berkata...

merah sangat laa makngah..hihii..

Puan Kutu berkata...

cantik..sy suka warna merah..:)

sy takde lgsung koleksi peplum..lagi jakun.haha

CtAyue berkata...

ala comelnyer..jeles tau.. ayu pun takde lg sepasang cm gini..ade nye satu helai je tu pun jenis cm kain t-shirt..teringin gk nk ade koleksi peplum sbb tertarik dgn design dia yg comel tu kan.. cantiklah merah dan kain tu mmg cantik.. nak jugaklah cmni.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...