♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 20 November 2013

Home » , , » Fanatik Sungguh Ni

Fanatik Sungguh Ni



Terpegun sebentar bila terjumpa gambar ni hahahaha.... memang betul² fanatik yer, ade korang yang punya kereta macam ni... ni kalau anak dara mama mia nampak mau lah dia mintak mama mia hihihihihi ... (^___^)v
















21 ulasan:

lia berkata...

ada sahabat kami, suami+isteri fanatik helo kitty... wpon kereta mereka warna biru tp interior dalaman nyer smua hello kitty... comey amat sampai x sanggup nak naik ;)

msredcheesecake berkata...

ni mak dara pun bekenan ni...

izan mama mia berkata...

ehem eem.. tersedak lak makan cucur jawa..ada yg menyebut kew..hihih

memang laa..mau tak guling guling nak kalau tengok dek mia... hihi..dia dah minta dah papa dia cat kete caler pink..hahah..

Joanna Yunus berkata...

baru nak cakap benda yang sama ni... kalau lah mia nampak ni memang sah le dia suruh mama mia buatkan

Cik Puan Rara berkata...

seronok tgk kan kak!

Kakzakie berkata...

Kereta dia ni dah menang beberapa kali tau ada masuk majallah...

Fiza Rahman berkata...

Brapa kos ni kan.

- AZIE - berkata...

cantiklah...

Falsya berkata...

Kalau kete kite mcm nie laaaa, mau en somi senyap2 campak lombong..hahahaha...owh tidakkk!!!!

Cho Zila berkata...

oooi bestnyer teringin gak nak der kete cam gini.. cam bestjer.. tapi tuler cam tak sesuaijer.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Akak tengok pun teruja Masya... Comey sgt.. ;)

mama lieyna berkata...

Lawa sungguh :-)

Ratu Hatiku berkata...

Masya Allah... semuanya Kitty... Mmg fanatik gler ni...hihihi

IbuNoey berkata...

wauw,hello kitty belaka..;)

Nafira usof berkata...

terlebih cantek lah plak.
sayang nak pakai gi jenjalan.
heheehhe

mama aryan berkata...

comey sangat...

::EIDA:: berkata...

mak aiiii.... dasyat!! dalam m'sia ni ke kakk? huhuhu

QasehnyaRania berkata...

kalau dah ghope gini
sayang pulak nak bagi orag naik.hihi

*nanti saya update pasai pulut tu ye
sya kukus je
kena selalu selalu tengok la
in shaa ALLAH boleh lepas ni

Nazayiena Ayiena berkata...

wow,semuanya kaler pink...cantik juga.

IntaNBerliaN berkata...

kalu dh msk dlm kete ni xnak kuar2 dah ni.. hihi

Puan Kutu berkata...

mmg ada.pernah nmpk,zaman skang byk las..klu betul2 fanatic,duit ada semua pun boleh..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...