♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Sabtu, 23 November 2013

Home » , , , » Terima Kasih Hubby Kerana Pengorbanan Dan Kesedaran Ini

Terima Kasih Hubby Kerana Pengorbanan Dan Kesedaran Ini







Alhamdulillah... sangat² walaupun mungkin hubby tak baca kata² mereka.. atau mungkin pernah baca tanpa pengetahuan kami.. tapi hubby dah diberikan kesedaran.. demi sayangnya pada kami... terima kasih sangat² .. moga Allah tetapkan pendiriannya... saya pernah buat entry ni yang hubby dah berhenti hisap rokok sekarang ... 

Sayang hubby peluk erat² takmoo lepas hahaha.... mau tak bernafas dibuatnya...














17 ulasan:

mala berkata...

alhamdulillah ... kena kuat semangat :-)

Nafira usof berkata...

Moga lebih ramai lagi yang mendapat kesedaran sama seperti suami Masya.

IntaNBerliaN berkata...

Alhamdulillah... leh duit tu guna utk belanja anak is3 kan.. :-)

mcm saya alhamdulillah hubby n abah saya mmg xhisap rokok... mak saya mmg xsuka org hisap rokok n dulu sblm saya kawen mmg mak dah kata xnak org merokok.. alhamdulillah Tuhan makbulkan...

lgpun saya sendiri mmg xsuka org hisap rokok @ bau rokok tu... lemas

Puan Kutu berkata...

Alhamdulillah ini yang kita mau..jimat duit badan pun sihat tanpa rokok

tomato oren berkata...

hihih..tahniah utk akak jugak...
tp rimas kan bila hidu asap rokok esp kat kedai makan..rokok tu plak dok hala kat meja kita plak..nak sound kang terbalik meja lakkk..hahaaa

Azim Aris berkata...

tahniah...jom xchange list wif my blog :
Azim Aris

Tak Mungkin Benar

Muhasabah

follow ya :)

Tihara berkata...

harap lebih ramai lagi yang sedar dan ambil tahu kan

eita berkata...

paling benci tengok orang hisap rokok...

nurbijen berkata...

Alhamdulillah, kalau kesedaran tu datang dari dalam diri sendiri... dan yg lagi manis, sbb sayangkan isteri dan anak :)
semoga terus hubby terus lupakan rokok tu :)

- AZIE - berkata...

alhamdulillah...seronok dgr..
hubby sy blm smpi kesedaran lg...aduiii naik give up jadinya

Fiza Rahman berkata...

Alhamdulillah & tahniah to your hubby masya :-)

Nory Zoulkefle berkata...

bilalah giliran hubby nory plak nak berhenti merokok ni...huhuh

Khai♥Rin : anies berkata...

SANGAT2 SETUJU!
sy mohon kopipes ya..

LYAfrina berkata...

alhamdulillah..

lya sdiri bsyurkur sbb fain mmg dari awal x hisap rokok..dia sndri pon x suka bau asap rokok

Sweetmama berkata...

alhamdullillah hubby yana dh sedar boleh berhenti hisap rokok, asben k.eija masih lg perokok tegar..

QasehnyaRania berkata...

Alhamdulillah.cik abe sy tak merokok
tapi tu la adik lelaki sy semua merokok.huhu

Deqla Manjew berkata...

alahaii.. sedih.. hubby deqla perokok tegar.. hrp sgt dia berhenti merokok cpt2.. hukhuk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...