♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 20 November 2013

Home » , , , , » Tosei Sedap .. Sentiasa Dihati

Tosei Sedap .. Sentiasa Dihati



hahahaha ... poyonya tajuk yer masya, tak tahu dah nak letak tajuk ape??? jangan marah semua.. kalau ada yang puasa hari ni... tengah mood nak menulis korang layankan jerlah sehari 2 3 entry hahahaha .... maklumlah sepanjang menyepi berjalan² bw kerumah orang jer... kerjanya.. orang tak suke pun sibukkk dok bertandang .. tak buat entry kikikiki ... ;p cuma ada yang singgah lalu jerlah tak tulis komen pun...

Pagi ni murah rezeki.. kawan² opis buat makan².. kira sambutan depavali kecik²lah kat opis.. komuniti pun tak banyakkan.. kami ni memeriahkan jer.. bab makan laju hahahaha....


Menu utama dah tentu²lah toseikan... panas² owhh terbaikk.. tapi agak terlebih masam lah pulak kawan opis ni buat... ke.. tekak ni yang baru nak sihat ni lain macam jer rasa tak berapa nak menikmati huhuhuhu .. layan jerlah.. dengan kari ayam.




Bolehlah.. kot ada yang kembang tekak.. cecepat scroll bawah eh... dah bercampu gini kadang ada orang tak boleh tengokkk ... saya okkk jer.. vadei sampai dua.. muka jer jawa.. selera macam ni ko suka eh masya, bukan selalu makan pun.. ada makan jerlah.. kot takda.. tak yah nak guling² nak makan pulak hahahah ...



Okkk akhir sekali moh layankan tuan tanah nak interframe .. merah mak long hari ni hahahahaha.... muka ada senyum dapat makan free pagi hari...



Bicara Hati : Bersyukur punya mereka yang sentiasa baik² sahaja dipejabat ... 






18 ulasan:

Ujie berkata...

Seronok betul...dpt geng baik kat opis ni pun satu rezeki jugak.

Nafira usof berkata...

zura memang tak reti makan makan india. tahu makan roti canai jer.
yang lain2 mmg x tahu makan.

Fizalinolie berkata...

Huhu... Sedapnya tu :)

Rizziela berkata...

syok kalau makan ramai2kan

mama aryan berkata...

salam masya...wah sedapnya dapat makan tosei,dah lama akak tak makan

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Sodapnya Masya... Lapor akak tengok ptg hari ni ;-)

- AZIE - berkata...

saya suka jgk tosei!!! capati pun suka..ntah napa byk mknan india yg sy suka hahahaha sedap

::EIDA:: berkata...

depavali pon buat mkn2?? dasyatt opis akak.. hehhehee

Falsya berkata...

Tahun nie x dpt layan tosei time deepavali sbb kawan arwah nenek kite tuh masuk spital...sedapnyeeeeee...

QasehnyaRania berkata...

vavavaa sedapnya tosei tu.

ps:nape erkk saya buka blog sis guna hp tak boleh. dia dok kelik kelik je

mala berkata...

lama jugak tak makan tosei. kat sini ada satu kedai jual tosei yg sedap tapi start kul 7:30 mlm baru ada ...

Yana Libra berkata...

bestnye makan free..hehe..

Tihara berkata...

mesti jai kenangan manis nanti,
akak suka jugak makan mkanan macam ni dedulu :)

mama lieyna berkata...

Untung ada pelbagai bangsa kt ofis..boleh smbut semua perayaan... :-)

mama3heroo berkata...

tosei sentiasa di hatiku..haha..m3h pun suka gak mam tosei

Fiza Rahman berkata...

Tak reti mkn tose. Blh gitu...hehehe...skang dah jatuh cinta dgn roti tisu.

Nazayiena Ayiena berkata...

Kak Nurul pun suka mkn tosei.

IntaNBerliaN berkata...

tosei tu tekak saya xleh makan la.. masam..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...