♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 27 November 2013

Home » , , , , » Dermalah walaupun sedikit daripada hasil nuffnang

Dermalah walaupun sedikit daripada hasil nuffnang




Tadi buka² akaun nuffnang ada terperasan perkataan ni kat belah kanan bawah nuffnang, rupanya untuk didermakan sedikit hasil nuffnang pada mangsa taufan haiyan kat filipina kan... kalau tak silap.. jadi marilah sama² kita dermakan dan kongsikan sedikit hasil nuffnang tu.. sebelum nak tunaikan hujung bulan ni... moga lebih melimpah ruah lagi rezeki yang akan diperolehi... alhamdulillah masih ada lagi cpuv yang menari² walaupun hakikatnya saya sendiri tak perasan bila iklan tu muncul... maklumlah tuan tanah ni baru nak sihatkan... (^____^)v


Selamat berkongsi .. percaya dalam rezeki yang kita perolehi ada jugak hak orang lain yang patut kita kongsikan disitu.. yang penting ikhlas...












18 ulasan:

Cik Cammy Lia berkata...

sy xde iklan pn lg.bru habis aritu..ni nth ble plak iklan nk menyinggah hehe

sal ya berkata...

taufan terkuat yang pernah melanda sebab dia orang runtuhkan masjid utk bina mall kan? Allah balas cash. moga kita terselamat hendaknya.

sal ya berkata...

siapa edit blog masya?

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Jom pakat derma ramai-ramai kekawan... tekan jer butang RM5, RM10 RM20 tu :)

Sweetmama berkata...

sy sokong..:)

alhamdullillah ada jgk CPUV yg menari2 ye, k.eija dh lama tak jenguk akaun nuff k.eija..hehe..

Rizziela berkata...

saya pun ada nampak :D

Kakzakie berkata...

Betul juga kan.. membantu mereke yg dlm kesusahan.

mama aryan berkata...

lama tak buka akaun nuffnang

Nafira usof berkata...

Ohhh.. ye ke?
tak perasan plak pasal kempen tuh.
Terima Kasih atas info ini. :)

eita berkata...

in shaa allah

Ummi Iman berkata...

Pesanan yg bagus. Smlm baru buka tp tgk tarikh dah tamat. Rupanya boleh lg ya ;)

IntaNBerliaN berkata...

saya tak tahu plak ada berlaku taufan..

QasehnyaRania berkata...

Ya betul tu
sy dh lam tak buka akaun nuffnang

::EIDA:: berkata...

eh ade eh dlm nuffy? jap ida try bukak. lame dahh tak bukak nuffy.. hehehe

Fiza Rahman berkata...

Jom derma.

Puan Kutu berkata...

membantu yg kesusahan..walau sedikit tetap pahala

sy punya belum pernah cashout la cmna?hehe

ch@ berkata...

blm buka akaun nuff lg.
click2 saje eh...?

Deqla Manjew berkata...

sedih bila tgk akaun nuffnang deqla.. huhuhu.. camne nak derma ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...