♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 19 November 2013

Home » , , , , » Fesyen Rambut Popular Pilihan Ibu Buat Amir

Fesyen Rambut Popular Pilihan Ibu Buat Amir



Cuti sekolah dah bermula, jadinya sampai hujung bulan ni insyaallah amir saya akan hantar ketaska.. bulan 12 barulah dengan ayah kat rumahkan.. itu pun semalam amir dah ngelat ikut ayah balik kampung ada hal sikit... kalau bab takmooo pergi taska cepat jer.. mengelatnya tau.. tau... 

Cuti sekolah ni pun ibu fesyen kan amir rambut baru hihihihihi... rambutnya cepat sangat panjang.. tergaru sana.. tergaru sini.. haihhh lah.... rimas ibu tengok... jadi pilihan ibu macam biasalah pergi kedai nyonya potong rambut botak 2 terus kikiki.. amir? tiada reaksi dia okk jer... lagi² adik rizqi teman.. suka adik rizqi gelak²kan dia...


Abang bosarrrrrr senang hati dah takde kelas... dia duduk taska sahaja ... ibu siap bawakkan buku.. harap dia buat ulangkajilah.. kot tak.. memang tengok tivi jerlah tu agaknya... walaupun waktu pagi adae jugak aktiviti kadang² untuk budak² ni...




Sejuk hati ibu bila tengok amir tidur.. dah takdalah dia mengaru² .. panas ke hapa... kalau tak masa rambut panjang mestilah dah berpeluh² mengaru.. ni dah botak.. ibu pulak yang lap peluh tu... nampak masa dia tidur.. sejuk hati... dengan mulut seksi..



Baru nak hantar pergi taska pagi tadi dah tanya.. bila nak bulan 12 ni tak sabar amir nak duduk rumah dengan ayah, alahai anak².. bila kat rumah.. bila amir nak pergi jalan² ni .. bosan takda kawan.. saikoooo ibu jer tau.... tapi bila kat kampung.. ermmmmm jangan haraplah dia akan kata.. bila nak balik ni.. melainkan memang takda sapa nak melayankan dia hahahahaha .... 










19 ulasan:

- AZIE - berkata...

ahaks..mcm tue senang...xyah nk peluh2 bagai kan..

Nieyl berkata...

hihi~anak buah nieyl de sorang die paling x suke bler kena potong rambut...hihi~ klu ayah die potong rambut nyer mcm mawi tuh...songkok atas kepala x tanggal..hihihi

msredcheesecake berkata...

botak pon hensem kan...

Rizziela berkata...

senang..kepala pun tak panas kan

Ujie berkata...

lagi comel dgn fesyen botak ni lah.. :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Mudah kalau botak mcm ni Masya.. tak rimas budak2 kan :)

Nazayiena Ayiena berkata...

Hensemlah Amir dgn rambut barunya...

mama3heroo berkata...

salam masya..lme x singgah cni..m3h pun da jrg updet blog..bz..hehe..amir da botak ye..samalah dgn 3 hero ni..baru je botakkan tiga2 skali..kemas ckit..

Nafira usof berkata...

bertuah Amir ade ayah seorang cikgu. dpt ngelat duk rumah cuti sama2 ngan ayah yer.

anak2 zura semua duk pengasuh. ingat nak pikir gak xtvt dia cuti sekolah nih. :)

Zee Suhaini berkata...

tu la masya..anak zee pon tau jer biler ayah cuti mesti taknak gi umah pengasuh..

takpe botak pon..nanti buka sekolah cun2 rambut panjang dah..kat umah semalam sumer dah gi gondol kepala kat bangla..hhehee

lia berkata...

he3 da kat umah, sibuk nak keluar... p taska x mo yer... pandai...

izan mama mia berkata...

uwaa..ringan ler kepala dah botak tuu yaa amir

Deqla Manjew berkata...

haa... kemas apa mcm ni... ;)

mama lieyna berkata...

Kemas :-)
Akak pun plan mcm nak botakkan rmbut si akeem tu, rimas nengoknye..

LYAfrina berkata...

ok la tu..sng nk uruskan rmbut cam ni

Fiza Rahman berkata...

Tak yah nak sikat rambut ☺

QasehnyaRania berkata...

mcm ni nmpak kemas

IntaNBerliaN berkata...

kt kg ramai kawan @ byk xtvt kan amir :)

Puan Kutu berkata...

rambut mawi,kan hensem..kemas pun ye.tak la serabut menggaruk.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...