♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 16 Januari 2014

Home » , , , , , , , » Pewangi Rambut Dan Perawatan Rambut Rosak

Pewangi Rambut Dan Perawatan Rambut Rosak


Rambut saya ni memang kategori mudah luruh/gugur .. kalau panjang sikit jer.. senanglah nak luruh huhuhu (dah macam daun pulak luruh² yer)

Alhamdulillah sekarang ade makan vitamin dah semakin kurang, tapi sebelum ni saya pernah cuba ellips, ellips ni bukan vitamin yang boleh makan yer.. dia ala² cam minyak gitu.. tapi versi dalam tiup.. bukan dalam botol .... dahhh karang korang beli pergi makan telan dia.. pingsan jam² tu .. jangan kata masya ajar salah .. korang baca sampai habis entry ni dulu ... 

Ellips ni dia macam cecair .. lepas korang dah basuh rambut dah keringkan.. korang guntinglah ellips ni letak kat tapak tangan dan sapu kat rambut .. seyes .. wangi sangat².... tau.. dan rambut pun jadi cantik lembutt jer... tapi yang paling suke sebab wangi. hihihihihi ...



Inilah rupe ellips tu, saya pilih pink kebetulan untuk rambut rosak .. kalau tak silap dia ada macam² warna .. dan setiap warna punya fungsi yang berbeza .. jadi korang pilih lah yang mana yang sesuai dengan kepala korang yer... macam saya ni sebab rambut rosak.. jadi saya pilihlah warna pink ni.. so sweeetttttt >___<





Hahahahaha .. dah kenapa seharian bizi tetiba petang² publish entry pewangi rambut, ko masya .. tak hagak²kan.. tau lah malam jumaat ... kasi selinganlah sikit eh.. jangan marah kawan².. saja kongsikan tips ni.. dan ilmu... ni.. ilmu .. sambil kenyit mata senyum meleret².


yeahhh esok cuti .. mau balik rumah sendiri.. hayohaiiiii rumahku.. apakah perkabaranmu.. pastinya bersawangkan.. kan.. kan.. owwhhhh tak ku sanggup .. tak sabarnya nak balik rumah sendiri .. dah berminggu² kat kampung oiiiii ... tapi esok ada gotong royong kat tadika amir, ape²pun lepas gotong royong barulah balik rumah.




Bicara Hati : Pstt .. psttt.. saya makan ostematrik shaklee sekarang, alhamdulilah membantu jugak mengurangkan rambut gugur selain daripada hilangkan sakit² badan dan sakit kepala.












13 ulasan:

bobiedanbad berkata...

:) sy pn hadapi masalah rambut gugur

Sura Mohd berkata...

dulu2 memang pernah pakai ellips ni..memang wangi..:)
bagus2 amik osteo tu..tambahkan zinc untuk rambut gugur..:)

Khai♥Rin : anies berkata...

tingin nk pakai..but since da guna dove (lengkap 1 set)...terpaksa lupakan yg lain ;-)

PUANSTOBERI berkata...

consume shaklee gak? salute ah, shaklee consume, ephyra lagi.. mmg displin makan supplemen awak ni :)

Rata2 semua dah meniaga shaklee skrg kat FB tu.. huhu..

Falsya berkata...

Rambut kite alhamdulillah okayh lg..wat masa nie la..hehehe..n penah gak gatal2 guna bende alah tuh sbb saje2 nak cube..;)))

NinaAz berkata...

nina pun pakai pink niii! :)

QasehnyaRania berkata...

saya tak pernah guna elips ni.
tapi wangikan. adik sy yg no 4 ada guna. sellau dia beli yg warna purple. adik saya tu lelaki. hihi

Sya Nadia berkata...

dulu guna juga ellips ni..mmg wangi..skrg pkai ctalyst je, sng, sume lgkap..

Puan Kutu berkata...

rajin yana ni macam2 produk..smp pewangi vitamin rambut semua kau..mana yg serasi guna la kan

LYAfrina berkata...

lya pon rambut gugur, tp x pnh cuba apa2 produk rawatan rambut ni..

Nory Zoulkefle berkata...

dulu masa zaman bujang rajin belai rambut dengan gel ni...sekaranggg hampehh...hehe

Sweetmama berkata...

pstt..k.eija pun sama now amik ostematrix shaklee sbb k.eija jenis x suka minum susu so gantikan dgn pil kalsium..risau plk gigi dh makin byk berlubang sbb kurang kalsium..hehe

Deqla Manjew berkata...

berkesan ker ni? deqla ada masalah rambut gugur ngan kelemumur.. rimas betol.!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...