♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 21 Januari 2014

Home » , , , , , » Mesyuarat PIBG Yang Pertama

Mesyuarat PIBG Yang Pertama



Cuti 3 hari bermula thaipusam hari jumaat teruslah sampai ahad, sabtu ada jemputan kawin tak dapat pergi.. kirim kat mak jer... kunun² nak balik rumah sendiri hari khamis tu, adehhhh .. tetiba dapat surat daripada tabika amir khamis tu .. jumaat ada gotong oyong, ahad pulak ada mesyuarat PIBG. 

Semenjak anak sekolah tabika ni kenelah aktif sikit hihihihi .. dulu tak pernah amik tahu sangat pun .... tapi bagus jugak aktiviti kemasyarakatan macam ni.. haihh dah mak² ko.. nak ngaku masih anak dara apa hal, kenelah join aktiviti macam ni... kata nak duduk kat kampung kan .. hik.. hik.. hik...


Tak sangka lah pulak rezeki kami suami isteri agaknya masa mesyuarat tu menang cabutan beruah hahahaha .. pertama kali kot rasanya dua² bertuah ni.. hubby dapat Minyak, Saya dapat sabun mandi tu .. ok ler tu kan... boleh gunakan .. ada jugak hadiah² lain.. tapi tidaklah sampai tivi 29 inci kan ... kot menang basikal .. memang sakanlah.. hadiah biasa².. yang penting pengisian mesyuarat tu ... 

Lepas mesyuarat tu sempatlah borak kat cikgu tanyakan amir ni macam mana kat tadika, tu yang baru ibu tahu kat tadika cikgu tak panggil amir .. panggil hazim .. oklah tu nama dia jugakkan... 

Ayah terpilih jadi AJK cukuplah tu, kalau ikutkan mereka nak lantik saya jugak .. tapi kot kang ada pulak kata mak pak amir ni giler kuasa.. padahal orang yang calonkan.. saya tolak cara baik.. biarlah bagi peluang kat ibu² yang lain ... hubby pergi pun saya tahu jugak apa yang berlakukan masa mesyuarat ajk nanti.



Bicara Hati : Dulu².. sibuk balik rumah bagi mak abah surat pergi mesyuarat, sekarang sendiri pulak kene pergi mesyuarat.. indahnya saat ini.. bulatnya dunia .. dan putaran kehidupan. (^__^)v






16 ulasan:

Kakzakie berkata...

Kalau ayah Amir jadi AJK memang sesuai sangat sebab line kerja dia kan.. Bagus betul mesyuarat ada cabutan bertuah. Dapat apa pun kalau cabutan bertuah memang gembira:)

Joanna Yunus berkata...

uish hebat sungguh awal2 dah start mesyuarat PIBG

Nieyl berkata...

bagus la kan cmtuh...klu de mesyuarat ke ape ke kan...bg barang2 cmtu..:)

lia berkata...

wahhhh teruja nyer nak join mesyurat tahun depan...

msredcheesecake berkata...

sy malas tul nak gi pibg ni, tapi gi jugak...hheee...

untung dpt hadiah lagi...

mia izzati berkata...

uniknye hadiah dia kak..tak penah plak nengok orang bagi sabun kan..

Nafira usof berkata...

Sama ngan Anis dulu.
beberapa kali jugak dapat joint gotong royong.. sekali jer x dapat pergi sebab gotong royong wat hari sabtu. zura keje hari sabtu, hubby plak kena OT. terpaksa bagitau cikgu x dapat joint.

aTieYusof Family berkata...

wah! tahniah dpt cabutan bertuah tu..rezeki kan..:)

Ujie berkata...

Pegi mesyuarat PIBG pun ada cabutan bertuah? Mmg bertuah!

Tahniah ayah Amir...mmg sesuai.

NzA berkata...

singgah2 jln2 sini...
Wah ada luck lh...dua2 dpt....TAHNIAH.

Khai♥Rin : anies berkata...

wah pasni ttu rajin nk dtg meeting lagi kn ;-)

Noe berkata...

noe biasanya kalau mesyuarat PIBG ni...suami je la yg pergi...

rezeki tu menang cabutan bertuah..bertuah sungguh :)

Fiza Rahman berkata...

Skolah kimi sabtu ni mesyuarat PIBG.

Sweetmama berkata...

sesuailah ayah amir dpt jd AJK,

owh dekat sekolah amir dipanggil hazim ye, mcm zaquan la, kami panggil zaquan tp di sekolah cikgu panggil dia khair.

Nory Zoulkefle berkata...

hadiah dia lain dari yang lain, tapi sgt berguna...
nak2 plak skrg ni harga barang dah naik kan..hehe

Deqla Manjew berkata...

bgs aktiviti camni.. kena rajin2kan diri join la yer.. heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...